Bonusrapport StatistiekenVoorNageslacht niet meer te vinden

• Carin Groenen-Lamers
  • Onderwerp Auteur
Meer
23 juni 2020 21:57 #35902 door Carin Groenen-Lamers
Bonusrapport StatistiekenVoorNageslacht niet meer te vinden werd gestart door Carin Groenen-Lamers
Na het importeren van de update 8.1.3 van de invoegtoepassingen krijg ik een foutmelding bij het draaien van het rapport StatistiekenVoorNageslacht. De melding geeft aan dat het rapport niet gevonden is. Voor de update was dat wel het geval. Het aangegeven pad in de foutmelding is helemaal te volgen tot aan het betreffende rapport 'StatistiekenVoorNageslacht.asj'. Dat is inderdaad niet vindbaar in deze directory:

C:\Users\Carin\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonus rapporten\-Alle sjablonen\Statistieken

Ik zie in die directory wel het cfg-bestand 'variabelen_statistieken.cfg dat ik op 16-6 waarschijnlijk gebruikt heb.

Is het rapport niet meer beschikbaar of heb ik zelf iets niet goed gedaan/staan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
23 juni 2020 22:56 #35903 door JayCee
Ook niet te zien in Tonen > Rapporten > overige rapporten > bonus rapporten > Statistieken > ..?

Meer
24 juni 2020 07:56 - 24 juni 2020 07:57 #35906 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Bonusrapport StatistiekenVoorNageslacht niet meer te vinden
Inderdaad zit er in de informatiepagina een fout in de link naar het sjabloon. Het bestandje Statistieken.html laat op regel 33
<form action="[REPORT]StatistiekenVoorNageslacht.asj" method="post"> zien en dat moet <form action="[REPORT]Statistieken.asj" method="post"> zijn.
Het aangehechte bestandje kan geplaatst worden op het pad \Invoegtoepassingen\Bonus rapporten\-Alle sjablonen\Statistieken\

Als het rapport gestart wordt door in de linkerkolom op StatistiekVoorNageslacht te klikken dan start het sjabloon correct.

Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 24 juni 2020 07:57 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Carin Groenen-Lamers

• Carin Groenen-Lamers
  • Onderwerp Auteur
Meer
24 juni 2020 11:53 #35909 door Carin Groenen-Lamers
Beantwoord door Carin Groenen-Lamers in topic Bonusrapport StatistiekenVoorNageslacht niet meer te vinden
Beste Han,
Ik heb het bijgevoegde bestand geplaatst (zie bijlage). Aldfaer daarna opnieuw opgestart.
Maar de foutmelding bij het opstarten van het sjabloon blijft komen. (zie bijlage 2).
Carin
Bijlagen:

Meer
24 juni 2020 11:54 #35910 door René
Han,

Dit had ik ook geconstateerd. Op 13 juni heb ik je een nieuwe infopagina gestuurd. Wellicht is die aan je aandacht ontsnapt.

Meer
24 juni 2020 13:48 #35912 door JayCee
Carin,
het bestandje heeft u niet in de juiste map geplaatst.
Moet zijn : ...\Invoegtoepassingen\Bonus rapporten\-Alle sjablonen\Statistieken

• Carin Groenen-Lamers
  • Onderwerp Auteur
Meer
24 juni 2020 15:09 #35917 door Carin Groenen-Lamers
Beantwoord door Carin Groenen-Lamers in topic Bonusrapport StatistiekenVoorNageslacht niet meer te vinden
Dank je wel JayCee, dat was inderdaad het probleem. Niet nauwkeurig genoeg gekeken.

Het rapport loopt weer als een zonnetje :woohoo: !
Probleem opgelost.

@René; misschien een optie om het leeftijdsverschil tussen bruid en bruidegom een keertje mee te nemen in de statistieken?

Meer
24 juni 2020 15:25 #35918 door René
Daar ga ik eens over nadenken, Carin. Ik noteer de wens.

Gemaakt door Kunena