Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Groepen > Minimaal een van de datums kleiner dan, foute omzetting

Groepen > Minimaal een van de datums kleiner dan, foute omzetting 22 okt 2019 19:23 #30695

• Serge
  • Serge's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Dag iedereen,

Ik probeer, om een aantal zaken te controleren, een groep personen te maken waarbij één van de datums (Alle gegevens: minimaal één van de datums) voor 1900 valt. Als ik dit via groepen probeer, verandert hij de datum naar een getal. Bijvoorbeeld: 1900 wordt 35524312, terwijl 01/01/1900 wordt veranderd naar 1117912. Als ik specifiek bijvoorbeeld geboortedatum kleiner dan kies, gebeurt dit niet en toont Aldfaer gewoon 01/01/1900.

Vermoedelijk ergens een foute conversie? Of doe ik iets verkeerd?

Met vriendelijke groeten,
Serge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen > Minimaal een van de datums kleiner dan, foute omzetting 22 okt 2019 21:19 #30697

• Paul Kallenberg
  • Paul Kallenberg's Profielfoto
  • Aldfaer-team
  • Aldfaer-team
  • Ontvangen bedankjes 239
Serge,

Je doet niets verkeerd, maar deze combinatie (Alle gegevens: minimaal één van de datums) werkt momenteel niet goed. We gaan er naar kijken.

Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Serge

Groepen > Minimaal een van de datums kleiner dan, foute omzetting 22 okt 2019 21:37 #30698

• Serge
  • Serge's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor je antwoord. Ik had al eens gezocht op het forum, maar met algemene termen zoals groep of datum vond ik niet meteen een resultaat :) Zal er dan voorlopig rondwerken.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.044 seconden
Gemaakt door Kunena