volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal

• Stefan Coenen
  • Onderwerp Auteur
Meer
11 juni 2020 21:17 #35724 door Stefan Coenen
volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal werd gestart door Stefan Coenen
Ik heb 3 afbeeldingen toegevoegd in het tabblad persoon. Ik wil de volgorde wijzigen. Foto nr 3 wil ik op plaats 1 zetten. Als ik rechts klik op foto 3 en 'vooraan' kies gebeurt er niets. De volgorde blijft zoals ze is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
12 juni 2020 00:31 #35727 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal
Bij mij wel degelijk. De verplaatste foto blijft in het venster staan en krijgt onder de schuifbalk de positie 1:3

Meer
12 juni 2020 12:42 #35730 door Hans Weggemans
Beantwoord door Hans Weggemans in topic volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal
Ooit soortgelijk gehad.
Verplaatsen naar vooraan of achteraan lukte niet, naar voren en naar achteren wel. Dus ik deed 2x naar voren en ik had de foto vooraan staan. Als het niet linksom wil dan maar rechtsom :-).
Hoe het opgelost is, weet ik niet meer, wellicht met nieuwe ini bestanden.

• Stefan Coenen
  • Onderwerp Auteur
Meer
12 juni 2020 18:11 #35737 door Stefan Coenen
Beantwoord door Stefan Coenen in topic volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal
Bij mij doet dit zich heel dikwijls voor de laatste tijd. Het is niet altijd. In dit geval heb ik 3 afbeeldingen in één keer toegevoegd en ik probeer de laatste op plaats 1 te krijgen. Dit lukt niet, blijft op 3. Ik heb er een filmpje van gemaakt. Met wat omwegen geraak je er wel (door de twee eersten naar achter te plaatsen, maar ook deze verplaatsen zich niet atlijd zoals gewenst. Vroeger werkte dit verplaatsen perfect.

Meer
12 juni 2020 21:51 #35740 door Paul Kallenberg
Beantwoord door Paul Kallenberg in topic volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal
Stefan,

Ik heb het nu ook geconstateerd, na in een keer drie afbeeldingen koppelen gaat het verplaatsen niet meer (goed). We gaan er naar kijken.

Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stefan Coenen

Meer
31 aug 2020 09:08 #36827 door Paul Kallenberg
Beantwoord door Paul Kallenberg in topic volgorde afbeeldingen wijzigen werkt niet optimaal
Stefan,

Opgelost in de volgende versie.

Paul

Gemaakt door Kunena