Aldfaer 'vorige keer niet goed opgeslagen'

• René Houtzager
  • Onderwerp Auteur
Meer
29 juli 2020 13:09 #36410 door René Houtzager
Aldfaer 'vorige keer niet goed opgeslagen' werd gestart door René Houtzager
Al langer krijg ik de volgende mededelingen als ik Aldfaer opstart:

1. Aldfaer is de vorige keer niet goed afgesloten. De gegevens die u de laatste keer in stamboom \\wnhtn-fp01.infinitas.local\users\houtzager\home\Mijn Documenten\Aldfaer\Stambomen hebt aangebracht zijn mogelijk niet allemaal goed opgeslagen. Aldfaer gaat nu verder met de laatst bewaarde stamboom. Het kan zijn dat u uw laatste wijzigingen opnieuw in deze stamboom moet aanbrengen.

De laatste door mij ingevoerde persoonsgegevens zijn dan wel opgeslagen maar ze zijn niet 'gekoppeld'. D.w.z. dat ze wel als individuele personen te zien zijn maar niet gekoppeld aan een man/vrouw, vader/moeder of kind, etc.

2. Daarnaast krijg ik iedere keer de automatische update pop-up van Bonus rapporten 8.1.3. Als ik op Installeren klik, lijkt ie dat aanvankelijk te doen, maar halverwege stopt ie en verdwijnt de pop-up.

Hoe is dit op te lossen?

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
29 juli 2020 14:12 #36412 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Aldfaer 'vorige keer niet goed opgeslagen'
U heeft de stamboom in een netwerk hangen en dan is de vraag hoe het zit met de synchronisatie. Het is mogelijk dat er een deelbestand door de synchronisatie wordt vastgehouden.

Probeer de stamboom eens uit het netwerk te halen of een veiligheidskopie van het bestand te openen en ergens buiten het netwerk te openen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: René Houtzager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena