Afgesloten discussies van de helpdesk

Zoek Aldfaer-bestanden

• Anneke Kruizinga
  • Auteur
Lees meer

Zoek Aldfaer-bestanden

26 jan 2015 22:39
Goedenavond,

Vanavond geprobeerd om via Zoek Aldfaer-bestanden mijn stambomen te zoeken. Echter de stamboomzoeker vindt alleen de veiligheidskopieën, het installatiebestand, het help-bestand, configuratie en het programma maar geen Aldfaer-bestand. Nou is dit op zich geen probleem want ik weet waar mijn bestanden staan maar ik vind het toch vreemd. Als ik alleen zoek naar stambomen, vindt de stamboomzoeker helemaal niets. Alle beschikbare schijven zijn aangevinkt.

De bestanden staan in D:\Aldfaer\Aldfaer-stambomen

groet,
Anneke
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Zoek Aldfaer-bestanden

27 jan 2015 07:32
De enige verklaring die ik kan geven. Lijkt me dat dan de vink voor Stambomen niet is gezet
Onderwerp is gesloten.
  • Anneke Kruizinga
  • Auteur
Lees meer

27 jan 2015 13:56
Ruud,

Was het maar zo simpel ;) , maar stambomen is aangevinkt. Probleem doet zich niet voor op mijn laptop met windows 7. Op de desktopcomputer staat Windows 8 geïnstalleerd.

groet,
Anneke
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

27 jan 2015 16:47
Windows 8 of 8.1 ? Windows 8 MOET een update naar 8.1 krijgen.
Onderwerp is gesloten.
  • Anneke Kruizinga
  • Auteur
Lees meer

27 jan 2015 16:56
MOET??? Maar mijn excuus, het is inderdaad Windows 8.1
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

27 jan 2015 17:04 - 27 jan 2015 17:21
Ik kan geen enkele voor de hand liggende reden vinden waarom de stamboomzoeker geen *.aldf bestanden zou vinden. Op een desktop is (dacht ik) een d-schijf normaliter een CD disk unit. Is de betreffende schijf in de unit aanwezig?
Laatst bewerkt 27 jan 2015 17:21 door Ruud de Ruiter.
Onderwerp is gesloten.
  • Anneke Kruizinga
  • Auteur
Lees meer

27 jan 2015 23:24
Ruud,

Mijn schijf op Windows 8.1 is opgedeeld in een C/D/E partitie. Aldfaer is geïnstalleerd op de D-partitie in een map genaamd Aldfaer, met meerdere submappen. Net nog weer gezocht, Aldfaer vindt geen stamboombestanden. Zoals ik al zei, ik kan er wel mee leven maar het is en blijft vreemd.

groet,
Anneke
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena