Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: link naar smartmatchen werkt niet

link naar smartmatchen werkt niet 03 juni 2019 10:04 #29478

• Etienne De Smet
  • Etienne De Smet's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • W7;Chrome;Bonus;
  • Ontvangen bedankjes 0
het heeft altijd mooi gewerkt maar sinds enkele dagen gebeurt er niets meer als ik op het groene blokje klik in aldfaer. bij mijn weten is er niets gewijzigd noch aan pc noch aan aldfaer. wat zou de oorzaak kunnen zijn? of hoe kan ik dit oplossen?
bedankt voor de hulp.
etienne

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

link naar smartmatchen werkt niet 03 juni 2019 12:13 #29483

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Aldfaer 7.2, Bonus, Firefox, Opera
  • Ontvangen bedankjes 593
Deze draad op dit forum geeft u mogelijk het antwoord.

Mvg,

link naar smartmatchen werkt niet 03 juni 2019 21:07 #29499

• Etienne De Smet
  • W7;Chrome;Bonus;
  • Ontvangen bedankjes 0
hoi jaycee, ik heb het draadje even gelezen en volledig uitgeprobeerd maar helpt niet echt... het rare is dat sommige groene blokjes WEL doorsturen en andere totaal niet. pc is virusvrij en goed beveiligd..
nadien geprobeerd op een andere pc en daar zelfde systeem, groene blokjes werken soms wel en soms niet; tja... vind het niet leuk zo :(

link naar smartmatchen werkt niet 03 juni 2019 21:20 #29500

• JayCee
  • JayCee's Profielfoto
  • W7, Aldfaer 7.2, Bonus, Firefox, Opera
  • Ontvangen bedankjes 593
Zelf heb ik geen ervaring met MyHeritage, maar meen ooit op deze forum gelezen te hebben dat voor sommige gegevens betaald moet worden en voor anderen niet. Mogelijk is dit de uitleg voor het probleem.
Laat ons hopen dat een andere lezer met MyHeritage ervaring u beter zal kunnen helpen.

Mvg,

link naar smartmatchen werkt niet 04 juni 2019 07:27 #29506

• Ruud de Ruiter
  • Ruud de Ruiter's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 689
Aldfaer heeft geen enkele invloed op het wel of niet verstrekken van gegevens aan de hand van een smart match My Heritage.
Een smart match geeft aan dat er overeenkomsten bestaan
En als/of er gegevens verstrekt worden hangt dat af van:
a) valt dat al dan niet onder privacy
b) indien toegang, dan krijgt u slechts enkele gegevens en niet alles want de opzet van MH is u een relatief duur abo te verkopen

Uit eigen ervaring:
c) de verstrekte gegevens in een smart match zijn slechts een deel van de info die ik zelf al bezat
d) Geneanet en/of Genealogie on-line bieden (weliswaar niet geïntegreerd binnen Aldfaer) betere en meer complete uitwisseling van informatie tegen aanmerkelijk lagere kosten als voor een MH abo

Groetjes, Ruud de Ruiter, CH-1982 Euseigne - Avatar: Saint-Maximin, Metz-FR, ontwerp Jean Cocteau

link naar smartmatchen werkt niet 04 juni 2019 08:45 #29508

• Etienne De Smet
  • W7;Chrome;Bonus;
  • Ontvangen bedankjes 0
beste ruud en jaycee, bedankt voor de antwoordjes. ik geef ruud volledig gelijk op de puntjes a tot d, met een kleine nuance op d): soms haal ik er wel wat nieuwe info uit die ik dan later kan toetsen. ik ben zelf premiumlid van geneanet en daar haal ik wel veel meer en (naar mijn gevoel) correctere info uit.
al bij al blijf ik dus maar op de groene blokjes klikken om af en toe succes te hebben. voor wie toch nog wil verder zoeken naar dit raar euvel even recapituleren:
-ik beschik over 2 pc's waarop ik aldfaer geïnstalleerd heb (slechts 1 er van gebruik ik als "origineel", op de andere pc draai ik een copie van de stamboom)
-met dezelfde stamboomversie op beide pc's wordt ik bij pc1 soms WEL doorgelinkt naar MH, op pc2 MET HETZELFDE RECORD, wordt ik niet doorgelinkt naar MH.
-dit gebeurt niet bij alle records want soms is het omgekeerd en linkt pc2 WEL door en pc1 niet
-en heel mysterieus: het gebeurt niet bij alle groene blokjes want sommige linken gewoon door naar MH op beide pc's.
in ieder geval, een oplossing of oorzaak is welkom maar niet noodzakelijk om deze leuke hobby verder te zetten.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.038 seconden
Gemaakt door Kunena