Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

Lees meer

Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

12 jun 2022 09:23
#45341
Met enige regelmaat bezoek ik begraafplaatsen. Ik ben op zoek naar een uitvoerrapport waarin ik een overzicht kan genereren van alle personen die op die specifieke begraafplaats zijn of waren begraven. Is een dergelijk rapport beschikbaar, of samen te stellen?

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

12 jun 2022 09:32
#45342
Dat kan met het rapport Bronnen. Zie Bonusrapporten -> Uitzoeken -> bronnen.

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

14 jun 2022 05:26
#45345
Je zou een apart feit kunnen maken, bijv. 'Begraafplaats'.
En dan het bonusrapport 'Alle feiten' of 'Feiten naar Excel' gebruiken

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

14 jun 2022 07:52 - 14 jun 2022 08:12
#45347
Albert
Dat hang ervan af hoe en waar u de begraafplaats heeft vastgelegd.
Als u b.v "Den Haag - Begr Kijkduin" gebruikt kunt u in de functie Onderhoud via de zoek functie een lijst van alle personen met deze vermelding oproepen.
Let op: bij een vermelding als Den Haag - Kijkduin krijgt u een lijst van personen waar deze vermelding voorkomt. Dus ook als dit bij geboorte gebruikt is



Conclusie: er dient een uniek gegeven in de plaatsnaam begraven aanwezig te zijn als b.v. † of +
Laatst bewerkt 14 jun 2022 08:12 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Albert Bremer

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

14 jun 2022 12:20
#45348
Albert,
kan ook via de zoekfunctie of het maken van een groep met de parameters Alle gegevens > Minimaal één van de plaatsen > is gelijk aan > naam van de begraafplaats.
Van het resultaat kan je een overzicht printen.

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

14 jun 2022 15:38 - 14 jun 2022 15:47
#45349
JayCee
Je suggestie heeft hetzelfde probleem als de benadering via onderhoud. Als de begraafplaats vermelding bij andere plaatsvermeldingen gebruikt is krijg je een "gemengd" resultaat. En alleen de naam van het kerkhof is geen garantie dat die niet ook elders voorkomt.
Alleen als de naam van het kerkhof is vermeld is een oplossing mogelijk en dan nog "Sint Joseph" kan in meerdere plaatsen bestaan. Het valt of staat afhankelijk gebruik van een "unieke" naamgeving
Laatst bewerkt 14 jun 2022 15:47 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

04 okt 2023 23:24
#48271
Ik heb alle opties geprobeerd en de optie 'Onderhoud' geeft het beste resultaat. Helaas geen rapport, maar ik kom er wel mee verder.
Dank allen voor jullie meedenken!

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

05 okt 2023 12:09
#48273
Albert,
zoals ik aangaf is het met het Bonusrapport -> Uitzoeken -> Bronnen heel goed mogelijk om een rapport te maken en gebruik te maken van Groepen.
1. maak een Groep met de keuze plaats lijkbezorging niet leeg
2. start Bronnen en kies Rapport -> begrafenis en bij Personen -> Groep
3. geef OK
4. sjabloon start en kies daarna voor de groep



Klik op de bijlage voor het rapport. Het rapport zelf kan op verschillende manieren worden beïnvloed.

Bijlage:

Bestandsnaam: bronnen.html
Bestandsgrootte:8 KB

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

05 okt 2023 13:19
#48275
.... een overzicht kan genereren van alle personen die op die specifieke begraafplaats zijn of waren begraven. ...
Uit de quote kan ik afleiden dat u zowel de plaats als de naam van de begraafplaats vermeld in het veld 'Plaats' van lijkbezorging.
Een voorbeeld: maak via de zoekfunctie of via een groep te maken met de selectieregels zoals in bijlage. Een overzicht van de personen kan gegenereerd worden door klik op het desbetreffende icoontje.

Lees meer

Re: Uitvoerrapport overzicht per begraafplaats

12 okt 2023 20:41
#48342
Dank! Dit heeft mij geholpen. Ik had de link niet gelegd met de "Plaats van lijkbezorging"

Gemaakt door Kunena