Aanpassen uitvoer Flexitree rapport

Meer
24 juni 2022 16:42 #45422 door Gerrit
Aanpassen uitvoer Flexitree rapport werd gestart door Gerrit
Ik heb het plan om verschillende flexitree rapporten te genereren met verschillende stamboomnamen.
Op mijn website wil ik een home page maken met daarin links naar de verschillende index_xxxxx.html bestanden. Dat gaat wel lukken.
Wat ik echter graag zou willen is het toevoegen van een link in de header in of naast het menu van de rapportpagina (altijd zichtbaar), die terugkeer naar mijn home page (met de links naar andere flexitree stambomen) mogelijk maakt.

Nu heb ik wel wat kennis van standaard html, maar nauwelijks van css en js, dus bovenstaande is mij nog niet gelukt.
Is er iemand die mij hiermee (op weg) kan helpen?

Tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan het toevoegden van een werkende link onderaan de tekst van de welkom-pagina door het toevoegen van een html anchor tag aan bestand Voorpagina.xsl. Een poging om hetzelfde te doen in header.xsl resulteerde in een niet werkende link.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
24 juni 2022 16:52 #45423 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Aanpassen uitvoer Flexitree rapport
Gerrit,
vooreerst de vraag of u gebruik gaat maken van de FT/SQL versie.
Zo ja, dan kunt u toch een menu samenstellen met de diverse links naar iedere afzonderlijke pagina (artikel met de link naar de stamboom)
Zie idee op mijn website waar voor mensen met toestemming een derde stamboom getoond kan worden.

Deze opzet vereiste geen enkele wijziging aan de sourcecode van FT

Meer
24 juni 2022 20:33 #45424 door Gerrit
Beantwoord door Gerrit in topic Aanpassen uitvoer Flexitree rapport
Het plan was om gebruik te maken van het standaard flexitree rapport dat aldfaer genereert. Dat is toch niet de FT/SQL versie?

Meer
24 juni 2022 23:54 #45427 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Aanpassen uitvoer Flexitree rapport
Met de FT/SQL versie is het updaten veel soepeler via een gedcom.

Gemaakt door Kunena