× Afgesloten discussies van de helpdesk

eigen website maken voor een aldfaerbestand

• kees van der veen
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 nov 2014 13:51 #2103 door kees van der veen
eigen website maken voor een aldfaerbestand werd gestart door kees van der veen
Ik heb inmiddels meer dan 5300 personen in mijn in aldfaer opgemaakte kwartierstaat kunnen opnemen. Veel gegevens vond ik in archieven en op websites o.a. van andere (amateur-)genealogen e.d. Nog steeds werk ik aan deze kwartierstaat. Zo langzaamaan wordt het tijd de door mij verzamelde gegevens en opgestelde kwartierstaat via een eigen website wereldkundig te maken, zodat anderen daarvan kunnen gebruikmaken.
Mij vraag is: hoe doe ik dat, hoe maak ik daarvoor een goede en toegankelijke, maar bovendien door mijzelf eenvoudig aan te passen website aan?
Discussie gesloten.
Meer
03 nov 2014 14:02 #2104 door G W Sandberg
Beantwoord door G W Sandberg in topic eigen website
Kees,
Als onderdeel van de zgn. Bonus aanvullingen zitten enkele sjablonen om een website te maken.
Groeten, Gijs
Discussie gesloten.
Meer
03 nov 2014 14:40 #2105 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic eigen website maken voor een aldfaerbestand
De eerste vraag is of u een eigen website locatie hebt om uw informatie te plaatsen, Is dat het geval, dan kan een bonusrapport als Flexitree hiervoor gebruikt worden.

Heeft u geen eigen website locatie dan kunt u via een gedcom export een upload doen naar sites als geneanet.org of genealogieonline en dergelijke

Let op dat u terughoudend dient te zijn met publicatie van gegevens betreffende levende personen.
Over het algemeen kunt u niets publiceren over LEVENDE personen:
- geboren minder als 100 jaar geleden
- gehuwd minder als 75 jaar geleden
- en voor piƩteit raad ik aan voor overleden personen minimaal 10 jaar aan te houden, ondanks dat wettelijk alleen levende personen bezwaar kunnen maken
Discussie gesloten.
Meer
03 nov 2014 16:45 - 03 nov 2014 19:47 #2113 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic eigen website maken voor een aldfaerbestand
Wellicht helpt dit artikel eigen website maken

Zoals gezegd vindt u in de Bonus rapporten meerdere volledige websites, maar ook in de Tonen _ Rapportages Wizard.

Als u uw keuze heeft gemaakt stel dan eventueel een vervolgvraag.
Laatst bewerkt 03 nov 2014 19:47 door Webmaster.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena