- Bedankjes 0
Stamboom Onderhoud
- Paul
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Stamboom Onderhoud
28 nov 2025 16:29
Beste, ik klik op 'Stamboom', vervolgens 'Onderhoud' en bijvoorbeeld op 'Beroep', maar ik krijg geen nieuw venster. Ik kan niet meer iets corrigeren. Hoe los ik dat op? Groet.
- Han Kortekaas
-
- Ruud de Ruiter
-
- Afwezig
Re: Stamboom Onderhoud
28 nov 2025 17:22 - 28 nov 2025 17:23
In de voorlaatste sessie heeft u vermoedelijk het venster geminimaliseerd en daarna het programma gesloten.
Uitgaande dat het programma nu geopend is, doe muis over het Aldfaer icoon in de taakbalk en klein pop-op venster verschijnt. Klik dat aan want dat is waarschjnlijk het onderhoud venster
Uitgaande dat het programma nu geopend is, doe muis over het Aldfaer icoon in de taakbalk en klein pop-op venster verschijnt. Klik dat aan want dat is waarschjnlijk het onderhoud venster
Laatst bewerkt 28 nov 2025 17:23 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
- Afwezig
29 nov 2025 10:08
Aanvulling:
het zijn dan 2 pop-ups. 1 voor het hoofdvenster en 1 voor het geminimaliseerde onderhoud venster
het zijn dan 2 pop-ups. 1 voor het hoofdvenster en 1 voor het geminimaliseerde onderhoud venster
- Paul
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
02 dec 2025 11:16
Ik heb mijn muis op het icoon van Aldfaer geplaatst en ik zie dat er een klein venster verschijnt met een groene balk die al enige dagen op dezelfde stand staat. Ik vermoed dat er iets niet wordt afgemaakt en/of wordt beëindigd. Dat zou het probleem kunnen zijn? Hoe los het het op? Groet Paul.
- Ruud de Ruiter
-
- Afwezig
02 dec 2025 12:46
Je hebt vermoedelijk iets als onderstaande afbeelding als je muis over taakbalk icoon doet. Let op, dit gebruikt een deelvenster en niet het volledige scherm
Als je nu een klik doet op de pop_up taakbalk met dat groene lijntje, krijg je normaliter het onderhoud venster terug
Als je nu een klik doet op de pop_up taakbalk met dat groene lijntje, krijg je normaliter het onderhoud venster terug
- Paul
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
02 dec 2025 13:02
Ik heb Aldfaer open staan, edoch het venster onderhoud 'Onderhoud Achternaam' heb ik niet.
Ik heb mijn muis op het icoon 'Aldfaer' geplaatst in de taakblak en rechts geklikt op het kleine venstertje met de stilstaande groene balk. Ik krijg dan een klein venstertje met twee mogelijkheden. Onder andere 'Hoofdvenster' en 'Onderhoud'. Ik heb op de laatste geklikt. Ik kom in het scherm 'Onderhoud' en bijv. op Beroep etc.! Ik kan het een en ander veranderen! Wanneer ik het programma uitzet en wederom aan, blijkt alles weer als voorheen te werken en het venstertje met de groene balk is eindelijk weg. Geweldig, en hartelijke dank voor het meedenken en het geven van suggesties. Klasse, fijne dag en vriendelijke groet, Paul.
Ik heb mijn muis op het icoon 'Aldfaer' geplaatst in de taakblak en rechts geklikt op het kleine venstertje met de stilstaande groene balk. Ik krijg dan een klein venstertje met twee mogelijkheden. Onder andere 'Hoofdvenster' en 'Onderhoud'. Ik heb op de laatste geklikt. Ik kom in het scherm 'Onderhoud' en bijv. op Beroep etc.! Ik kan het een en ander veranderen! Wanneer ik het programma uitzet en wederom aan, blijkt alles weer als voorheen te werken en het venstertje met de groene balk is eindelijk weg. Geweldig, en hartelijke dank voor het meedenken en het geven van suggesties. Klasse, fijne dag en vriendelijke groet, Paul.