Aldfaerforum
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 21 nov 2019 19:40 #31098

• Sándor Góra
  • Sándor Góra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik krijg het niet meer werkend. In het rapport webpublicatie heb ik een lijst met achternamen. Na klikken op een naam verschijnt de bijbehorende persoonskaart. Maar niet als de naam een accent heeft, zoals bij mijn naam: Góra. Of in de plaatjes: Buné.
Het werkt wel als het rapport direct na het maken in Aldfaer verschijnt, maar niet meer na de FTP upload naar m'n site.
Op dit forum vond ik al ergens de tip: zet de Charset naar utf-8. Dat heb ik nu op allerlei plaatsen waar "charset" genoemd werd gedaan, maar helaas....
Ik werk in Aldfaer 7.2; FTP met Filezilla 3.45.1; browser Firefox 70.0.1.
Omdat ik nu al de hele dag bezig ben geweest, leg ik m'n probleem maar eens bij u hier voor.
Weet iemand raad?

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 21 nov 2019 21:30 #31102

• Han Kortekaas
  • Han Kortekaas's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1182
Welke provider gebruikt u?

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 21 nov 2019 23:19 #31104

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Hosting2Go.
Altijd al, het heeft daar wel gewerkt voorheen.
En het gaat lokaal al mis, op mijn eigen pc met windows 10.

Laast bewerkt: door Sándor Góra.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 22 nov 2019 11:24 #31105

• Han Kortekaas
Bijgaand mijn test, ik heb zelf niets hoeven te wijzigen.

Bijlagen:

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 22 nov 2019 19:11 #31124

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Bijzonder, nietwaar?
Enfin, ik kan altijd nog alle accenten weghalen...:ohmy:

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 23 nov 2019 01:05 #31129

• Han Kortekaas
In plaats dat u zelf zo hier en daar in de documenten de charset heeft omgezet duidt er op dat u wellicht niet de juiste versie heeft. Maak eens overnieuw die website met de wizard. U hoeft zelf niets achteraf te wijzigen.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 23 nov 2019 18:33 #31140

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank alvast voor het meedenken en -doen.
Zonet gedaan; niets veranderd in de wizard, alle instellingen laten staan.
Ik gebruik Aldfaer 7.2; versiecontrole laat zien dat ik bij de tijd ben.
Het probleem is helaas nog hetzelfde, zowel in Firefox als in Explorer.
Wat zou bij u anders zijn dan bij mij?

Bijlagen:

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 23 nov 2019 20:31 #31141

• Han Kortekaas
Sándor,
het verschil zit er in dat ik overnieuw ben begonnen, dus eerst de Wizard draaien om het sjabloon overnieuw te maken en daarna het sjabloon draaien en de resultaten wegschrijven naar een schone map. Pas als laatste wijzig je de Start.html of zet je uw Start.html op de plek.

De not found op uw server betekent alleen maar dat een aantal bestandjes nog niet op de juiste plek staan?

Laast bewerkt: door Han Kortekaas.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 24 nov 2019 22:55 #31145

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Vandaag nog verder gegaan dan alleen de wizard opnieuw draaien. Heel Aldfaer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas, zelfde resultaat. Het gaat mis na het uploaden naar mijn provider. Dan kom ik vanuit de personenlijst niet op de kaart, maar op de "not found" mededeling.
Ik moet nu een week weg. Daarna maar eens verder speuren. Desnoods de provider raadplegen. Dank alvast voor je support.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 25 nov 2019 00:09 #31146

• Han Kortekaas
Uit uw bericht begrijp ik dat het op de PC wel goed gaat. Kunt u eens controleren in de FileZilla of bij Overdrachttype wel de keuze staat bij 'Automatisch'.

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 25 nov 2019 07:30 #31147

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Ja, staat op Automatisch.

Net nog iets raars ontdekt met het rapport op de PC zelf:
- als ik bestandje index.html open in Firefox of Explorer is de namenlijst links leeg (foto).

- als ik de index open in Edge, zie ik de namenlijst wel en opent de persoonskaart ook bij accentnamen (foto).
Bijlagen:

wizard webpublicatie - link index namen -> persoonskaart werkt niet bij accent 25 nov 2019 08:16 #31148

• Sándor Góra
  • Ontvangen bedankjes 0
Het moet in de link zitten die in de naam in de namenlijst zit. Die komt volgens mij niet overeen met de linknaam van de persoonskaart. Ik zoek verder als ik weer thuis ben met een week of wat.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden
Gemaakt door Kunena