- Bedankjes 0
Aldfaer op MAC
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer op MAC
07 jun 2015 18:27
Ik heb een artikel van de heer Rozendaal gelezen hoe ik een Aldfaer programma op mijn Imac kan gebruiken. Ik heb vanuit mijn Windows computer alle veiligheidskopieen op een USB stick staan. Kan ik die overzetten op mijn MAC met het programma van de heer Rozendaal?
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Aldfaer op MAC
07 jun 2015 19:46
Waarom de v-kopie (met of zonder materiaal?)
Installer volgens de instructies en zet vervolgens via een stick het originele *.aldf en de materiaal map over.
Installer volgens de instructies en zet vervolgens via een stick het originele *.aldf en de materiaal map over.
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jun 2015 20:21
het zijn veiligheidskopieen met alle materiaal dus complete stambomen
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
07 jun 2015 21:22
Menu < bestand > open browse naar stick en open de v-kopie en bepaal de naam van het bestand en de plaats van opslag en plaats materiaal
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 jun 2015 20:04
Ik heb Aldfaer op mijn Mac OSX 10.9.5. geinstalleerd volgens de installatie aanwijzingen. Slotje geopend. Als ik dubbelklik op het icoontje in de map programma's verschijnt een melding ERROR cannot write to info.plist.there are permission problems or you are on a read only volume. Wat doe ik verkeerd? Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
11 jun 2015 17:14
Ik ken de installatie onder MAC niet, maar ook daar zal gelden dat je een programma als Aldfaer NIET in de systeemmap 'Programma's ' moet plaatsen maar elders.
Vervolgens open je Aldfaer doorgaans met een snelkoppeling.
Vervolgens open je Aldfaer doorgaans met een snelkoppeling.
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
18 jun 2015 16:42
John,
door andere prioriteiten ben ik wat traag met reageren. Bestaat het probleem nog steeds? Zo ja, dan wil kik wel even meekijken op jouw systeem. Dat kan ook op de Mac met Teamviewer (voor de Mac). Alleen heb ik dan wel een email adres van jou nodig.
door andere prioriteiten ben ik wat traag met reageren. Bestaat het probleem nog steeds? Zo ja, dan wil kik wel even meekijken op jouw systeem. Dat kan ook op de Mac met Teamviewer (voor de Mac). Alleen heb ik dan wel een email adres van jou nodig.
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
18 jun 2015 19:24
Dank Wim,
Ik ga binnenkort het programma opnieuw installeren en stap voor stap, volgens de instructies, werken.
Als ik er dan nog niet uitkom laat ik dat weten.
Ik ga binnenkort het programma opnieuw installeren en stap voor stap, volgens de instructies, werken.
Als ik er dan nog niet uitkom laat ik dat weten.
Onderwerp is gesloten.