- Bedankjes 0
Aldfaer en Mac
- Corrie
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer en Mac
05 okt 2015 11:27 - 05 okt 2015 11:29
Hallo,
Ik heb met geweldig groot plezier geconstateerd dat het mogelijk is om Aldfaer op een Mac te draaien.
Dat werkte zonder problemen.
Nu is er een nieuwe OS voor de MAC: OS X El Capitan. Helaas kan ik nu m'n Aldaar niet meer openen.
Is iemand hier al mee bekend? Is er een oplossing?
Groet,
Corrie
Ik heb met geweldig groot plezier geconstateerd dat het mogelijk is om Aldfaer op een Mac te draaien.
Dat werkte zonder problemen.
Nu is er een nieuwe OS voor de MAC: OS X El Capitan. Helaas kan ik nu m'n Aldaar niet meer openen.
Is iemand hier al mee bekend? Is er een oplossing?
Groet,
Corrie
Laatst bewerkt 05 okt 2015 11:29 door Corrie. Reden: te vroeg verzonden
Onderwerp is gesloten.
- Hans Stoter
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 51
Re: Aldfaer en Mac
05 okt 2015 13:20
Hallo Corrie,
Voor de MAC-experts is het wellicht handig niet alleen de foutmelding weer de geven, maar ook de details (Report) van die foutmelding.
Gr. Hans
Voor de MAC-experts is het wellicht handig niet alleen de foutmelding weer de geven, maar ook de details (Report) van die foutmelding.
Gr. Hans
Onderwerp is gesloten.
- Corrie
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 okt 2015 14:29
Bedankt voor de tip Hans,
Hierbij het totale report, dat bij de foutmelding gegeven wordt.
Ik hoop dat iemand er iets mee kan.
Hierbij het totale report, dat bij de foutmelding gegeven wordt.
Ik hoop dat iemand er iets mee kan.
Onderwerp is gesloten.
- Wim Rozendaal
-
07 okt 2015 09:48 - 07 okt 2015 09:49
Hallo Corrie,
zelf heb ik bewust de installatie van OS X El Capitan uitgesteld. Meestal gaat er de eerste weken nog wel wat fout. Ik hoop het probleem spoedig op te kunnen lossen. Maar reken er niet op dat dat vandaag of morgen al gaat lukken.
Ik heb inmiddels wel al een waarschuwing op de aldfaer site gezet.
zelf heb ik bewust de installatie van OS X El Capitan uitgesteld. Meestal gaat er de eerste weken nog wel wat fout. Ik hoop het probleem spoedig op te kunnen lossen. Maar reken er niet op dat dat vandaag of morgen al gaat lukken.
Ik heb inmiddels wel al een waarschuwing op de aldfaer site gezet.
Laatst bewerkt 07 okt 2015 09:49 door Wim Rozendaal. Reden: tikfout hersteld
Onderwerp is gesloten.
- Jan Bremer
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 okt 2015 13:03
Hallo Wim,
Inderdaad ervaar ik hetzelfde probleem. Voorlopig helaas dan toch maar weer terug naar Windows?
Zelf gebruik ik op mijn iMac Windows 7 via Bootcamp.
Ik was overigens heel blij met Aldfaer op de Mac!
Hopelijk komt er een oplossing...?
Inderdaad ervaar ik hetzelfde probleem. Voorlopig helaas dan toch maar weer terug naar Windows?
Zelf gebruik ik op mijn iMac Windows 7 via Bootcamp.
Ik was overigens heel blij met Aldfaer op de Mac!
Hopelijk komt er een oplossing...?
Onderwerp is gesloten.
- Meinte Bonthuis
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 nov 2015 12:03
Ja, had ik die update ook maar uitgesteld. Heb helaas hetzelfde....Hopelijk heb jij snel een oplossing Wim!
Onderwerp is gesloten.
- Henk Jan Bregman
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
11 nov 2015 17:57
Is dit probleem al opgelost? Ik krijg geen foutmelding, maar Aldfaer reageert helemaal niet meer sinds El Capitan...
Onderwerp is gesloten.
- Herman Laukens
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 nov 2015 11:21
Ik behoor eveneens tot de ongelukkigen (of de roekelozen?) die El Capitan geïnstalleerd hadden vooraleer ze de waarschuwing van Wim hadden gelezen....
Heb vandaag nog eens op het onderwerp gegoogeld, maar wordt er niet vrolijker van! Lees er deze blok op wineskin maar eens op na:
wineskin.urgesoftware.com/tiki-view_blog_post.php?postId=81
Deze blog is van 1/10, sindsdien zijn er nog klachten over andere toepassingen gekomen, maar wat betreft oplossingen blijft het op wineskin oorverdovend stil!
Anderzijds zijn er wel blogs waar oplossingen voorgesteld worden, maar voel me technisch niet sterk genoeg om daar het kaf van het koren te scheiden.
Heb vandaag nog eens op het onderwerp gegoogeld, maar wordt er niet vrolijker van! Lees er deze blok op wineskin maar eens op na:
wineskin.urgesoftware.com/tiki-view_blog_post.php?postId=81
Deze blog is van 1/10, sindsdien zijn er nog klachten over andere toepassingen gekomen, maar wat betreft oplossingen blijft het op wineskin oorverdovend stil!
Anderzijds zijn er wel blogs waar oplossingen voorgesteld worden, maar voel me technisch niet sterk genoeg om daar het kaf van het koren te scheiden.
Onderwerp is gesloten.