- Bedankjes 0
notities
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
notities
11 aug 2016 09:26
Ik heb het programma geinstalleerd op mijn Imac. Veiligheidskopieen overgezet maar alle notities die in de oorspronkelijke versie waren vemeld zijn niet overgenomen. Is dit te verhelpen?
Onderwerp is gesloten.
- G W Sandberg
Re: notities
11 aug 2016 10:21
John,
Ik ben geen mac-kanner.
Bedoelt U met notities datgene wat in Aldfaer met Materiaal wordt aangeduid ?
Zo ja: voor iedere stamboom moet onder Menu-Stamboom-Eigenschappen de zgn. materiaal-map worden aangegeven.
Mocht het probleem de Aldfaer notitie velden bij een persoon of gebeurtenis zijn (veelal rechts-onderaan in beeld), dan is er iets anders loos.
Ik ben geen mac-kanner.
Bedoelt U met notities datgene wat in Aldfaer met Materiaal wordt aangeduid ?
Zo ja: voor iedere stamboom moet onder Menu-Stamboom-Eigenschappen de zgn. materiaal-map worden aangegeven.
Mocht het probleem de Aldfaer notitie velden bij een persoon of gebeurtenis zijn (veelal rechts-onderaan in beeld), dan is er iets anders loos.
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
15 aug 2016 14:52
Gijs,
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb voor de zekerheid Aldfaer van mijn computer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Bij veel personen had ik in het grote veld onderaan rechts bij notities bepaalde zaken genoteerd zoals beroep enz.enz. In het verleden waren die gegevens zichtbaar bij een parenteel maar nu niet meer. Ik heb destijds alle gegevens ingevoerd in versie 3.2.5 terwijl we nu toe zijn aan versie 6.1. Zou dit de reden kunnen zijn?
Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb voor de zekerheid Aldfaer van mijn computer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Bij veel personen had ik in het grote veld onderaan rechts bij notities bepaalde zaken genoteerd zoals beroep enz.enz. In het verleden waren die gegevens zichtbaar bij een parenteel maar nu niet meer. Ik heb destijds alle gegevens ingevoerd in versie 3.2.5 terwijl we nu toe zijn aan versie 6.1. Zou dit de reden kunnen zijn?
Onderwerp is gesloten.
- G W Sandberg
15 aug 2016 15:52
John
re: Zou dit de reden, versies, destijds
Ik heb v 325 nooit gebruikt.
Als de stamboom in v 6.1 te openen valt zal dat wel meevallen, experts kunnen daarover meer melden.
re: gegevens zichtbaar
Weet je zeker er een vinkje staat bij :
Menu-Tonen-Hoofdvenster-Notities ?
re: Zou dit de reden, versies, destijds
Ik heb v 325 nooit gebruikt.
Als de stamboom in v 6.1 te openen valt zal dat wel meevallen, experts kunnen daarover meer melden.
re: gegevens zichtbaar
Weet je zeker er een vinkje staat bij :
Menu-Tonen-Hoofdvenster-Notities ?
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
15 aug 2016 16:17
Gijs,
In menu, tonen,hoofdvenster,notities staat een vinkje bij notities maar toch verschijnen de notities niet in het parenteel.
Groeten,
John
In menu, tonen,hoofdvenster,notities staat een vinkje bij notities maar toch verschijnen de notities niet in het parenteel.
Groeten,
John
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
15 aug 2016 16:42
Dag John
versie 3.2.5 laat zich niet direct in versie 6.xx opemen.
zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Helpdesk/Aldfaer%20versie.pdf
versie 3.2.5 laat zich niet direct in versie 6.xx opemen.
zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Helpdesk/Aldfaer%20versie.pdf
Onderwerp is gesloten.
- NN
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Onderwerp is gesloten.
- John van Herk
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
15 aug 2016 17:15
Wat een geweldige hulp van Ruud en PietP. Het is gelukt en alle notities zijn tevoorschijn gekomen. Ik heb nog een probleem.Bij een echtpaar (gehuwd, man en vrouw) staat 5 kinderen maar het lukt mij maar niet om er een zesde kind bij te zetten. Ik heb alles geprobeerd met koppelen enz.enz. maar het lukt niet. Hoe moet dit stap voor stap? Alvast (alweer) bedankt.
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
15 aug 2016 20:44
John,
misschien iets met de beveiligingsrechten voor gebruikers te maken. Eens nazien bij de eigenschappen van Aldfaer.exe.
ter zijde: wanneer een nieuwe vraag over een ander onderwerp opduikt is het best een nieuwe draad te starten.
misschien iets met de beveiligingsrechten voor gebruikers te maken. Eens nazien bij de eigenschappen van Aldfaer.exe.
ter zijde: wanneer een nieuwe vraag over een ander onderwerp opduikt is het best een nieuwe draad te starten.
Onderwerp is gesloten.