update 6.2

• Els van der Geest
  • Auteur
Lees meer

update 6.2

20 mrt 2017 11:15
Nadat ik op de update voo 6.2 geklikt had, kan ik niet meer in mijn bestanden komen. Ik krijg een schermpje met de veranderingen in 6.2 en daarachter is een openingsscherm zichtbaar waarop staat 'geen stamboom open. Soms krijg ik het voorste scherm weg door op het rode knopje linksbovenin te klikken, maar vervolgens kan ik op het openingsscherm helemaal niets doen. Geen enkele knop waarop ik klik reageert.
Het lijkt er dus op dat het programma op een of andere manier vastgelopen is op mijn Mac. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en ik weer bij mijn gegevens kan komen? Bij vorige updates deed dit probleem zich niet voor.

Alvast bedankt.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: update 6.2

20 mrt 2017 13:51
aan de rechterkant van het witte tekstgedeelte is een lichtgrijze scrollbar; die kunt u naar beneden scrollen en dan wordt de knop Sluiten zichtbaar.
Het is een goede gewoonte om te lezen wat er voor nieuwe zaken zijn in een nieuwe versie.
Onderwerp is gesloten.
  • Els van der Geest
  • Auteur
Lees meer

Re: update 6.2

01 apr 2017 14:37
Zeker! Bedankt voor de tip. Bij mij was de sluitknop niet zichtbaar, omdat het scherm onderin beeld bleef hangen. De schermvergrootknop werkte ook niet. Nadat ik het schermpje naar boven gesleept had, was de sluitknop wel zichtbaar en nu doet het programma het weer. Fijn!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena