- Bedankjes 0
OS High Sierra, krijg melding ERROR! cannot write to Info.plist
- A.G. Eijssink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
OS High Sierra, krijg melding ERROR! cannot write to Info.plist
07 jan 2018 11:17
Goedemorgen,
Ik heb sinds kort OS High Sierra. Ik heb de nieuwste versie van aldfaer gedownload en krijg de volgende melding:
ERROR! cannot write to Info.plist, there are permission problems, or you are on a read-only volume.
Voor alle duidelijkheid, ik installeer aldfear via het gedownloade bestand en niet van een externe bron. (ik had hierover het help onderwerp al gelezen). Ik heb al meerdere malen aldfaer geïnstalleerd op de Mac en deze melding niet eerder gehad.
Wat te doen?
Alvast bedankt.
Tonny Eijssink
Ik heb sinds kort OS High Sierra. Ik heb de nieuwste versie van aldfaer gedownload en krijg de volgende melding:
ERROR! cannot write to Info.plist, there are permission problems, or you are on a read-only volume.
Voor alle duidelijkheid, ik installeer aldfear via het gedownloade bestand en niet van een externe bron. (ik had hierover het help onderwerp al gelezen). Ik heb al meerdere malen aldfaer geïnstalleerd op de Mac en deze melding niet eerder gehad.
Wat te doen?
Alvast bedankt.
Tonny Eijssink
- Wim Rozendaal
-
Re: OS High Sierra, krijg melding ERROR! cannot write to Info.plist
08 jan 2018 17:45
Tonny,
ik wil je graag helpen, maar ik kan dat niet doen zonder op jou systeem mee te kijken. Dat kan mbo teamviewer op afstand gebeuren. Als je me wat tijden geeft dat het jou uitkomt zal ik kijken welke van de opgegeven tijden mij ook uitkomt.
ik denk dat je gauw op een half uurtje moet rekenen om te kijken wat er fout gaat plus het oplossen ervan.
Overigens is het de eerste keer dat ik van deze fout hoor.
ik wil je graag helpen, maar ik kan dat niet doen zonder op jou systeem mee te kijken. Dat kan mbo teamviewer op afstand gebeuren. Als je me wat tijden geeft dat het jou uitkomt zal ik kijken welke van de opgegeven tijden mij ook uitkomt.
ik denk dat je gauw op een half uurtje moet rekenen om te kijken wat er fout gaat plus het oplossen ervan.
Overigens is het de eerste keer dat ik van deze fout hoor.
- A.G. Eijssink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 jan 2018 19:14
Beste Wim. Fijn dat je de tijd neemt om mij te helpen. Ik zou het op prijs stellen dat we dit probleem samen kunnen oplossen op:
Donderdag om 18:00 uur. Zaterdag 13 januari overdag of dinsdag16 januari tussen 14:00 en 16:00 uur. Graag verneem ik wanneer jij het beste schikt. Groetjes. Tonny Eijssink. Ik ben in bezit van een zgn. TeamViewer! Alvast bedankt.
Donderdag om 18:00 uur. Zaterdag 13 januari overdag of dinsdag16 januari tussen 14:00 en 16:00 uur. Graag verneem ik wanneer jij het beste schikt. Groetjes. Tonny Eijssink. Ik ben in bezit van een zgn. TeamViewer! Alvast bedankt.
- Wim Rozendaal
-
10 jan 2018 13:12
Tonny,
stuur mij via mijn email even jouw email adres. Ik kan dan buiten het forum om contact met je opnemen.
Gebruik het adres wim.rozendaal.aldfaer@gmail.com om mij te bereiken.
Groet,
Wim
stuur mij via mijn email even jouw email adres. Ik kan dan buiten het forum om contact met je opnemen.
Gebruik het adres wim.rozendaal.aldfaer@gmail.com om mij te bereiken.
Groet,
Wim
- A.G. Eijssink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 jan 2018 14:05
Mijn email-adres is: ageijssink@planet.nl
- Wim Rozendaal
-
13 jan 2018 16:42
Tijdens een teamviewer sessie heb ik ontdekt dat er een fout in de download zet waardoor onder bepaalde omstandigheden de installatie fout ging. Deze fout is hersteld in de nieuwe download die on-line staat.
Als Aldfaer het goed doet is herinstallatie niet noodzakelijk.
Excuses voor de overlast die dit mogelijk heeft veroorzaakt.
Als Aldfaer het goed doet is herinstallatie niet noodzakelijk.
Excuses voor de overlast die dit mogelijk heeft veroorzaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: A.G. Eijssink