Probleem met fotobestanden na installatie versie 7.0 op iMac (OS X)

• Bert Waltman
  • Auteur
Lees meer

Probleem met fotobestanden na installatie versie 7.0 op iMac (OS X)

24 jun 2018 16:48 - 24 jun 2018 16:49
Help!
Al jaren werk ik probleemloos met Alfaer op mijn iMac (OS X).
Nu is de nieuwe versie 7.0 geïnstalleerd (met rapportversie 7.0.0.5) en is de stamboom hiernaar geconverteerd.
Tot hier alles oké, echter bij ALLE personen staat overal een zelfde afbeelding in plaats van de vele foto's bij de personen, terwijl de instelling toch verwijst naar de juiste lokatie.

Wie - o - Wie weet raad om alle foto bestanden weer op de juiste plaats terug te krijgen.
Als dit niet lukt, ga ik heel graag weer terug naar de oude situatie, maar ben bang dat dit niet meer lukt... ;-(

Wie weet raad???
Laatst bewerkt 24 jun 2018 16:49 door Bert Waltman.

Lees meer

Re: Probleem met fotobestanden na installatie versie 7.0 op iMac (OS X)

24 jun 2018 17:31
Bert,
als u in deze speciale rubriek voor Mac gebruikers had gezocht dan had u gevonden dat de nieuwe versie 7 niet stabiel is voor de Mac. U zult dus terug moeten naar 6.2

• Bert Waltman
  • Auteur
Lees meer

24 jun 2018 17:38
Dat had ik indd niet gedaan, wellicht gemakzucht omdat voorheen de nieuwe updates 'gewoon' prima verliepen...
Ik kan er nog aan toevoegen dat ik inmiddels mijn backup heb teruggeplaatst, zowel de stamboom als het programma bestand.
Pfff, alles is weer als vanouds, maar het was best even schrikken!

Dank je wel Han!

Lees meer

24 jun 2018 17:40
Zet voor de zekerheid even de vink uit bij automatische update en hou het forum in de gaten. Vooral de berichten van Wim Rozendaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Waltman

Gemaakt door Kunena