- Bedankjes 0
Aldfaer op Mac: veiligheidskopie niet te openen
- Roel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer op Mac: veiligheidskopie niet te openen
12 jul 2018 14:41
Beste mensen, Jarenlang niets met Aldfaer gedaan. Tien jaar geleden werkte ik onder Windows. Nu heb ik echter versie 7 van Aldfaer geïnstalleerd op mijn Imac. Alles lijkt te werken, behalve dan dat de oude veiligheidskopie (die via windows nog onder versie 3.4 is gemaakt) niet te openen is. Om dat mogelijk te maken heb ik versie 6 of ouder nodig, zo luidt de foutmelding. Maar die heb ik uiteraard niet op de mac. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
- Ruud de Ruiter
-
Re: Aldfaer op Mac: veiligheidskopie niet te openen
12 jul 2018 16:33 - 12 jul 2018 16:35
Dag Roel,
Misschien helpt dit www.deruiter.ch/Aldfaer/Helpdesk/Aldfaer%20versie.pdf
Maar ik denk dat dit wel eerst op een PC moet worden uitgevoerd want ik betwijfel of Aldfaer 3.4 op een Mac kan draaien
Let op: in instellingen auto updates uitschakelen totdat een versie 6.2 beschikbaar is.
Overigens werkt 7.0 nog niet goed op een Mac en zal je voorlopig nog bij 6.2 moeten bllijven
Misschien helpt dit www.deruiter.ch/Aldfaer/Helpdesk/Aldfaer%20versie.pdf
Maar ik denk dat dit wel eerst op een PC moet worden uitgevoerd want ik betwijfel of Aldfaer 3.4 op een Mac kan draaien
Let op: in instellingen auto updates uitschakelen totdat een versie 6.2 beschikbaar is.
Overigens werkt 7.0 nog niet goed op een Mac en zal je voorlopig nog bij 6.2 moeten bllijven
Laatst bewerkt 12 jul 2018 16:35 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel
- Roel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Aldfaer op Mac: veiligheidskopie niet te openen
13 jul 2018 11:24
Beste Ruud, dank voor de snelle reactie! Ik ga dit proberen; even een pc op de kop tikken. Ben benieuwd of het zal lukken. Ik laat het weten.