Aldfaer 7.1 DMG probleem
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
Ik heb deze www.aldfaer.net/sitemap/files/downloads/aldfaer7.1.dmg gedownload en bij openen komt de melding : no mountable file systems. Voor de zekerheid een tweede maal opgehaald met hetzelfde resultaat.
Is de DMG zo aangemaakt dat deze alleen maar te openen is met de nieuwste versie van MAC OSX? Welke versie is minimaal vereist ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- André de Meijer
-
- Ontvangen bedankjes 0
Welke osx-versie gebruik je?
Groeten,
André de Meijer
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
Mac OSX 10.10.5 Yosemite.
Ter extra info: Alle DMG's die ik download of ontvang zijn vlekkeloos te openen.
De beveiliging staat op "Allow Apps downloaded from Anywhere" dus dat is het ook niet.
- André de Meijer
-
- Ontvangen bedankjes 0
De foutmelding geeft aan dat de dmg mogelijk corrupt is.
Ik gebruik Aldfaer versie 7.1 op Mac OSX 10.13.6.
Je kunt proberen een oudere versie op te halen voor de Mac, mogelijk dat deze wel te installeren is op 10.10.5
www.aldfaer.net/sitemap/files/downloads/aldfaer6.2.dmg
Groeten,
André
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
Indien mogelijk AUB deze DMG nog een keer aanmaken maar dan voor HFS+, dan is deze voor alle Macs leesbaar.macOS Sierra (10.12) and earlier is not able to mount the new Apple File System (APFS). So if you're on macOS Sierra (10.12) or earlier and you ran hdiutil and see references to Apple_APFS or error 112, the issue is likely legitimate incompatibility, and this disk image won't open on this Mac without an update to the operating system.
- Wim Rozendaal
-
- Aldfaer-team
-
- Ontvangen bedankjes 78
Je kunt hem downloaden van www.aldfaer.net/sitemap/files/downloads/aldfaer7.1.allmacos.dmg .
Gaarne na het testen enige terugkoppeling, zodat ik deze versie asap voor iedereen beschikbaar kan maken in plaats van de versie die. nu algemeen beschikbaar is
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
Super ! Probleem opgelost.
AUB wel nog even Aldfaer 7.1 Updated.dmg aanpassen
- Wim Rozendaal
-
- Aldfaer-team
-
- Ontvangen bedankjes 78
Je kunt hem gewoon downloaden van www.aldfaer.net/sitemap/files/downloads/aldfaer7.1.dmg .
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
- Eise van Dijk
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
- Wim Rozendaal
-
- Aldfaer-team
-
- Ontvangen bedankjes 78
ik ben bang dat met deze aanpassing alleen de mensen met een 'te oude' versie van MAcOs werken ene oplossing biedt. Er is nog een ander probleem dat niet is opgelost, nml dat van de gebruikers die wel het dmg bestand kunnen lezen, de installatie kunnen uitvoeren, maar daarna het programma niet kunnen starten. Deze fout wordt vermoedelijk veroorzaakt door de grafische laat die er in de hardware zit. Sommige modellen worden door wine (een gebruikt hulppakket) niet zodanig gebruikt dat aldfaer werkt. En de opmerking op de site dat je minstens versie 7 van MacOs nodig heb is ook nog steeds van kracht. Dt vloeit voort uit de eisen die de gebruikt hulppakketten stellen.
De pagina aanpassen doe ik dus niet.