Windows 365

Meer
24 dec 2021 17:21 #43612 door RELECOM
Windows 365 werd gestart door RELECOM
Beste,
Heeft iemand met Aldfaer werkend onder Windows 365 op Ipadpro ?
Maw is dit een optie om Aldfaer op en IPad te doen werken ?
Alvast bedankt
Patrick Relecom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
24 dec 2021 18:17 #43614 door JayCee
Beantwoord door JayCee in topic Windows 365
Voor zover ik mij herinner is dit nog niet te lezen geweest op dit forum, dus zou zeggen "proberen maar" en hoor het graag.

Meer
25 dec 2021 12:23 - 25 dec 2021 12:33 #43615 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Windows 365
Wat ik (franstalig) kan vinden is dat Windows 365 een PC Cloud service is van Microsoft gericht op ondernemingen. De kleinste versie is er één voor bedrijven met tot 300 posten. Volgens de beschrijving en wat ik er uit begrijp is dat de gebruiker via Internet op een virtuele PC in de cloud werkt. Nergens heb ik kunnen lezen dat dit een OS systeem is voor iPad en andere niet Windows tablets.

Blijkbaar was het mogelijk een testversie te verkrijgen. Echter de vraag daarvoor was dermate groot dat dit nu geblokkeert is en dat men zich kan inschrijven voor de wachtlijst

Gezien de doelgroep lijkt mij dit niet betaalbaar voor particuliere gebruikers

En men moet niet niet verwarren met Office 365 wat nu is omgedoopt naar Microsoft 365
Laatst bewerkt 25 dec 2021 12:33 door Ruud de Ruiter. Reden: omgedoopt

Meer
27 dec 2021 16:08 #43635 door RELECOM
Beantwoord door RELECOM in topic Windows 365
Beste Ruud,
Vanop je MAC, Ipad, Ipadpro kan je op de windows 365 in de cloud inloggen en Windows applicaties gebruiken. Ik dacht dat dit een alternatief kon zijn voor Aldfaer (draait niet onder IOS) gebruikers die een afzonderlijke Windows PC moeten houden enkel en alleen voor Aldfaer. Iemand die bvb veel reist heeft enkel maar zijn Ipad nodig om overal opzoekingen (op het internet) en update aan je stamboom via Aldfaer in de cloud te doen.
Maar het klopt dat het vrij duur is, de goedkoopste versie zo'n 18€/maand.
Dus indien iemand de mogelijkheid heeft het eens te testen dan hoor ik het graag.
Vr groeten,
Patrick

Meer
27 dec 2021 21:59 #43642 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Windows 365
Patrick,
Het is reeds herhaaldelijk vermeld dat het programma Aldfaer en zeker niet de stamboom bestanden in een cloud geplaatst en gebruikt kunnen worden.
Een Aldfaer *.aldf bestand is een "ingepakt" bestand dat uitgepakt 50 deelbestanden omvat en gebruik in een cloud service veroozaakt verlies van gegevens
Alleen materiaal en v-kopies kunnen in de cloud geplaatst worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RELECOM

Gemaakt door Kunena