Aldfear op Macbook Air - M2 - Ventura Versie 13.4 (22F66)

Lees meer

Aldfear op Macbook Air - M2 - Ventura Versie 13.4 (22F66)

11 jun 2023 00:08
Sinds deze week overgestapt van Windows machine naar Macbook. Op forum geopperde werkwijze (Crossover) en ook de methode voor versie 7.1 geprobeerd, maar krijg Aldfear niet geinstalleerd. in het Leesmijeerst document staat bijvoorbeeld dat bij beveiliging de mogelijkheid aangevinkt moet worden dat programma's van elke bron geinstalleerd mogen worden. Echter, bij mij ontbreken zowel het slotje als ook de optie om programma's van elke bron toe te staan.

kan iemand mij een goed advies/stappenplan geven hoe Aldfear te installeren op mijn Mac? zoals vele anderen wil ik niet een windows machine blijven gebruiken/onderhouden voor slechts 1 programma

alvast hartelijk dank !

Bijlagen:

Lees meer

Re: Aldfear op Macbook Air - M2 - Ventura Versie 13.4 (22F66)

16 jun 2023 17:49
Geachte heer Erwin,
Als NL HelpDesk van een 'Mac-native’ genealogie programma, zou ik u adviseren om te kijken bij de support die Apple geeft: support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mh40616/mac . Mogelijk verhelpt dit uw probleem.
Indien u contact wenst, dan vernemen wij dit van u.
Frans van Bodegom

Lees meer

10 aug 2023 16:02
Beste heer Van Bodegom,

dank voor de tip. Crossover licentie (proefversie) is helaas verlopen. ik zal uw tip opvolgen zodra ik de licentie geregeld heb.

overigens, welk mac-native genealogie programma gebruikt u/kunt u aanraden?

Lees meer

10 aug 2023 16:44
Geachte heer Erwin,
Ter voorkoming van het 'verwijt' van reclame maken, noem ik geen hier geen namen.
Als ik het goed heb, kunt u via het 'mail envelopje' (onder mijn naam) direct contact met mij opnemen buiten het forum om.
Frans van Bodegom
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Erwin

Gemaakt door Kunena