Afdrukken ParenteelVerticaal

Lees meer

Afdrukken ParenteelVerticaal

26 feb 2025 17:18
Graag wil ik een Parenteel afdrukken op meerder A4-tjes, zodat ik deze aan elkaar kan plakken. Ik heb al verschillende rapporten geprobeerd, naar printer, of eerst naar pdf en dan afdrukken. Maar nog geen bruikbare oplossing gevonden. Of ik krijg maar een half rapport, of wel verschillende pagina's, maar dan zijn weer de grootte van de blokken anders. Ik heb ook het rapport Grafisch afdrukken gelezen, maar dat gaat meer om alles in 1 grote pdf te krijgen. Hiervoor moet je ook eerst een extra tool installeren, terwijl ik Windows 11 heb waarbij je al naar pdf kan printen.
Het liefst zou ik het grafische rapport ParenteelVerticaal op allemaal A4-tjes willen hebben, zodat ik ze aan elkaar kan plakken.
Graag hoor ik suggesties

Lees meer

Re: Afdrukken ParenteelVerticaal

26 feb 2025 23:01 - 26 feb 2025 23:02
Ik denk dat ik iets werkbaars heb. Met ParenteelA4 (weliswaar horizontaal ipv verticaal) heb ik een uitvoer gemaakt naar pdf op A0 formaat. Morgen ga ik kijken of ik dat met Adobe Acrobat Reader (niet mijn favoriete tool) op verschillende A4-tjes kan afdrukken.
Laatst bewerkt 26 feb 2025 23:02 door Aten.

Lees meer

27 feb 2025 00:11
Je kunt ook nog het rapport ParenteelVerticaal proberen en dan bij de instellingen daarvan onder het kopje Weergave kiezen voor Kwartslag roteren.

Paul

Lees meer

27 feb 2025 20:39 - 27 feb 2025 20:40
@Paul Kallenberg Dank voor de tip. Dit had ik idd geprobeerd, maar dan wordt ook alleen maar de linkerhelft afgedrukt. Dus helaas!

De methode in mijn vorige bericht werkte. Ik heb eindelijk alles op meedere A4-tjes en deze aan elkaar kunnen plakken.

Ik doe dit niet vaak, maar het staat mij bij dat dit vroeger gemakkelijker ging? 
Laatst bewerkt 27 feb 2025 20:40 door Aten.

Gemaakt door Kunena