- Bedankjes 77
Namenindex in PHP-FlexitreeT
- De Coster René
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Namenindex in PHP-FlexitreeT
28 apr 2025 06:42
Een tijd geleden stuurde ik een vraag over de namenindex in PHP-Flexitree. (zie post #52109)
Omdat ik geen enkele reactie heb gekregen ben ik zo vrij dit even ter herinnerring te brengen.
Mvg
René
Omdat ik geen enkele reactie heb gekregen ben ik zo vrij dit even ter herinnerring te brengen.
Mvg
René
- Han Kortekaas
-
Re: Namenindex in PHP-FlexitreeT
28 apr 2025 09:32
Ik vind dat niet raar dat er gezocht wordt zonder de bijzondere leestekens.
Wellicht is de eerste in de rij van 16 stuks mét een bijzonder teken en die wordt geprint.
Wellicht is de eerste in de rij van 16 stuks mét een bijzonder teken en die wordt geprint.
- De Coster René
-
Auteur
Re: Namenindex in PHP-FlexitreeT
29 apr 2025 06:30
Han,
Eigenlijk wil ik zoeken op de naam Baete.
In mijn lijst van achternamen beginnend met 'B' staat vermeld dat er 16 zouden zijn onder 'Baeté' en geen Baete (zie bijlage 1)
Dit klopt niet want als ik dan het detail vraag staan er 2 (nrs 11 & 12), de 14 andere zijn zonder accent.. (bijlage 2)
Ook de titel van het overzicht vermeld 'Baeté' wat in tegenspraak is met de lijst
Eigenlijk wil ik zoeken op de naam Baete.
In mijn lijst van achternamen beginnend met 'B' staat vermeld dat er 16 zouden zijn onder 'Baeté' en geen Baete (zie bijlage 1)
Dit klopt niet want als ik dan het detail vraag staan er 2 (nrs 11 & 12), de 14 andere zijn zonder accent.. (bijlage 2)
Ook de titel van het overzicht vermeld 'Baeté' wat in tegenspraak is met de lijst