- Bedankjes 0
kwartierstaat
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
kwartierstaat
04 okt 2025 08:30
Beste forum,
Het valt mij op dat wanneer ik een verticale kwartierstaat maak de doopdatum en -plaats niet worden getoond. Zie voorbeeld. Alleen de geboortedatum en -plaats worden getoond. Heb ik een instelling niet goed staan? Graag jullie hulp. Alvast bedankt.
Het valt mij op dat wanneer ik een verticale kwartierstaat maak de doopdatum en -plaats niet worden getoond. Zie voorbeeld. Alleen de geboortedatum en -plaats worden getoond. Heb ik een instelling niet goed staan? Graag jullie hulp. Alvast bedankt.
- Han Kortekaas
-
Re: kwartierstaat
04 okt 2025 11:00
Herman,
dit bonusrapport is ontworpen om alleen de doopdatum en doopplaats weer te geven als er geen geboortedatum en geboorteplaats bij die persoon is.
Overigens is de informatie wél aanwezig als u met de muis over het blokje gaat. Dat info-blokje kan zelfs vastgezet worden.
dit bonusrapport is ontworpen om alleen de doopdatum en doopplaats weer te geven als er geen geboortedatum en geboorteplaats bij die persoon is.
Overigens is de informatie wél aanwezig als u met de muis over het blokje gaat. Dat info-blokje kan zelfs vastgezet worden.
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 okt 2025 19:42
Hoi Han,
Is er helemaal geen kwartierstaat mogelijk met geboorte- en doopdatum?
Is er helemaal geen kwartierstaat mogelijk met geboorte- en doopdatum?
- Han Kortekaas
-
05 okt 2025 00:41 - 05 okt 2025 00:43
Herman,
dat is aan de auteur van het sjabloon om eventueel te wijzigen.
Persoonlijk denk ik dat het niet fraai is omdat het onmiddellijk meer ruimte in de diepte gaat eisen.
dat is aan de auteur van het sjabloon om eventueel te wijzigen.
Persoonlijk denk ik dat het niet fraai is omdat het onmiddellijk meer ruimte in de diepte gaat eisen.
Laatst bewerkt 05 okt 2025 00:43 door Han Kortekaas.