- Bedankjes 0
Maakaldfaercd
- Gerard van Willigen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Maakaldfaercd
07 apr 2026 22:36
Heb een probleem met laatste versie maakaldfaercd (8.9) na upload gegevens naar m'n website.
Wanneer je op een afbeelding klikt krijg je een leeg fotovenster te zien met de volgende tekst:
"Geen gegevens over afbeelding doorgegeven aan het fotovenster" (zie bijlage)
Wanneer je maakalfaercd op de computer zelf uitvoert dan werkt het wel goed.
Ongeveer een jaar geleden heb ik maakaldfaercd (toen met versie 8.6) voor het laatst gebruikt. Toen geen probleem.
Iemand een idee?
Gerard van Willigen
Wanneer je op een afbeelding klikt krijg je een leeg fotovenster te zien met de volgende tekst:
"Geen gegevens over afbeelding doorgegeven aan het fotovenster" (zie bijlage)
Wanneer je maakalfaercd op de computer zelf uitvoert dan werkt het wel goed.
Ongeveer een jaar geleden heb ik maakaldfaercd (toen met versie 8.6) voor het laatst gebruikt. Toen geen probleem.
Iemand een idee?
Gerard van Willigen
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
Re: Maakaldfaercd
08 apr 2026 13:33
Gerard,
Als de foto's wel in het rapport verschijnen en daar ook vergroot kunnen worden dan ontbreekt
het bestand fotovenster_macd.htm in de submap nederlands op de website.
Als de foto's wel in het rapport verschijnen en daar ook vergroot kunnen worden dan ontbreekt
het bestand fotovenster_macd.htm in de submap nederlands op de website.
- Gerard van Willigen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Maakaldfaercd
08 apr 2026 19:58
Bedankt Meije,
Door je mail waarin je aangaf dat bij jou alles goed werkte realiseerde ik dat het probleem alleen bij mij optrad.
Na enkele tests bleek Edge dus de boosdoener. Na reset Edge was het probleem verholpen.
Beankt,
Gerard
Door je mail waarin je aangaf dat bij jou alles goed werkte realiseerde ik dat het probleem alleen bij mij optrad.
Na enkele tests bleek Edge dus de boosdoener. Na reset Edge was het probleem verholpen.
Beankt,
Gerard