Aldfaer 7 diversen

• Frans de Wit
  • Auteur
Lees meer

Aldfaer 7 installatie slaagd, loopt, maar toont niet

22 jun 2018 16:06
Sorrie Han, ik weet ook niet precies hoe ik hier om hulp kan vragen, dus ik breek maar in hier op je antwoord.
Bij mij is het probleem dat na deze nieuwe update, dus met de nieuwe versie en daarna conversie, het veel langer duurt bij het inlezen van mijn stamboom, daarnaast zie ik in de voorgeprogrammeerde soort naamsaanduiding zoals b.v. het datum veld, daarnaast staat duus het invul veld. Dat de tekst datum er niet volledig netjes staat maar de begin letter d er dus half op staat. Ook bij het intypen in het overzicht van alle namen geeft die het aantal dat voorkom met deze zelfde achternaam onderin niet meer weer. Vind ik erg jammer. Ik heb de letterhoogte ook moeten verkleinen. Kan niet vinden waar ik het lettertype kan veranderen, misschien dat dam helpt? Ik hoop dat je me wil helpen, heel hartelijk bedankt vast en sorrie voor de tussenkomst.

Lees meer

Re: Aldfaer 7 diversen

22 jun 2018 18:12 - 22 jun 2018 18:13
Er is inmiddels al heel wat te lezen over de diverse onderwerpen die je aansnijdt.
1. wat is de Windows versie; of werkt u met Mac
2. Als er veel grote groepen zijn dan is de response traag; wordt aan gewerkt
3. het zou helpen om een beeld te vormen, wat u bedoeld met de 'voorgeprogrammeerde naamsaanduiding.....enz'. Is dat de Personenlijst??
4. u bent de eerste die meldt dat de lettergrootte (standaaard 11) moest verkleinen. Heeft u soms de Windows schermresolutie op 150% staan?
5. Lettertype op het venster kan niet gewijzigd worden.
Laatst bewerkt 22 jun 2018 18:13 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena