- Bedankjes 0
Aldfaer 7 loopt niet na installeren
- Max
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer 7 loopt niet na installeren
24 jun 2018 02:17
Na automatische en handmatige installatie krijg deze melding;
"Aldfaer.exe - Entry Point not found"
"The procedure entry point CompareStringEx could not be located in dynamic link library Kernel32.DLL"
Note: het bestuurprogramma is Windows XP
"Aldfaer.exe - Entry Point not found"
"The procedure entry point CompareStringEx could not be located in dynamic link library Kernel32.DLL"
Note: het bestuurprogramma is Windows XP
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Aldfaer 7 loopt niet na installeren
24 jun 2018 09:01 - 24 jun 2018 09:08
Op de site van Aldfaer heb ik geen waarschuwing gevonden die er op zou duiden dat XP niet meer kan.
Wel dient u Aldfaer in bijv c:\aldfaer te installeren en niet in c:\program files
Nog een kleine aanvulling: versie 7 van Aldfaer geeft hier en daar veel problemen (zie dit forom), daarom zou ik, als ik u was, nog even wachten met upgraden en versie 6.2 blijven gebruiken.
Wel dient u Aldfaer in bijv c:\aldfaer te installeren en niet in c:\program files
Nog een kleine aanvulling: versie 7 van Aldfaer geeft hier en daar veel problemen (zie dit forom), daarom zou ik, als ik u was, nog even wachten met upgraden en versie 6.2 blijven gebruiken.
Laatst bewerkt 24 jun 2018 09:08 door Francke.
- Han Kortekaas
-
Re: Aldfaer 7 loopt niet na installeren
24 jun 2018 11:13 - 24 jun 2018 11:14
Op dit Forum is te lezen dat XP voor Aldfaer 7.0 problemen geeft. Het is daarom beter terug te gaar naar 6.2 en te wachten op de volgende update.
Onder XP mag u nog installeren in C:\program files maar het is beter -om alvast voorbereid te zijn op de nieuwe versie vereiste- dat u nu installeert in C:\Aldfaer
Onder XP mag u nog installeren in C:\program files maar het is beter -om alvast voorbereid te zijn op de nieuwe versie vereiste- dat u nu installeert in C:\Aldfaer
Laatst bewerkt 24 jun 2018 11:14 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Max