- Bedankjes 0
zie geen totaalcijfer meer staan
- Groot
- Auteur
Lees minder
Lees meer
zie geen totaalcijfer meer staan
14 jul 2018 12:43
Goedendag, ik weet niet of anderen het is ook opgevallen maar ik zie geen totaalstand/cijfer meer als ik een bepaalde familienaam intypt op het tabblad overzicht bestand.
Toen ik met versie 6.2 een achternaam intypte kon ik ook gelijk zien aan een cijfer onderaan hoeveel personen met die achternaam in mijn bestand staan, nu zie ik helemaal niets meer, dat is erg lastig voor mij althans, want ik hou graag mijn statistieken bij.
Ik zie nu alleen maar het aantal personen in mijn gehele bestand en het woord selectie maar geen totaal van een bepaalde familienaam.
Hoe krijg ik dat weer terug onderaan op die pagina?
Ik verneem het graag, met vriendelijke groet, Groot.
Toen ik met versie 6.2 een achternaam intypte kon ik ook gelijk zien aan een cijfer onderaan hoeveel personen met die achternaam in mijn bestand staan, nu zie ik helemaal niets meer, dat is erg lastig voor mij althans, want ik hou graag mijn statistieken bij.
Ik zie nu alleen maar het aantal personen in mijn gehele bestand en het woord selectie maar geen totaal van een bepaalde familienaam.
Hoe krijg ik dat weer terug onderaan op die pagina?
Ik verneem het graag, met vriendelijke groet, Groot.
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: zie geen totaalcijfer meer staan
14 jul 2018 12:47
Deze optie is kennelijk vergeten bij de nieuwe versie, door het hier te melden is er aandacht voor en komt het waarschijnlijk weer terug in de volgende versie.
- Hans Weggemans
-
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Groot
- Groot
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 jul 2018 13:12
Voor beiden melders, hartelijk dank, ik dacht al aan dat ik iets was vergeten bij "instellingen" maar dat leek mij al stug aangezien dat nergens staat vermeld, ik maak overigens screenshots van alle schermen die met instellingen hebben te maken zodat ik bij een nieuwe versie zo weer de instellingen kan overnemen die ik toen al had ingesteld, zoals bijvoorbeeld de kleuren en fonts en lettertype etc.
Ieder geval hartelijk dank voor de snelle reactie.
Met vriendelijke groet, Groot
Ieder geval hartelijk dank voor de snelle reactie.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
14 jul 2018 14:05Dat mag natuurlijk, maar nieuwe versies nemen automatisch de bestaande instellingen over. Alle instellingen zijn opgeslagen in de bestanden Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram met als locatie de installatiemap. Hiervan een kopie bewaren is voldoende.Groot schreef : ...maak overigens screenshots van alle schermen die met instellingen hebben te maken zodat ik bij een nieuwe versie zo weer de instellingen kan overnemen...
- Groot
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 jul 2018 14:35
dat laatste bedoel ik dus niet want die heb ik ergens op een andere schijf apart als kopie opgeslagen, het gaat om de schermen die instellingen aangeven zoals ik al eerder zei kleuren, fontgrootte etc. die schermen behelzen ± 8 afbeeldingen ook waar alles wordt opgeslagen etc. niet dus die ini. bestandjes, dat bedoelde ik dus niet want ook die veranderen uiteraard vandaar dat ik daar "plaatjes" van heb gemaakt zodat ik die als voorbeeld kan gebruiken om alles weer zo in te stellen zoals ik het persoonlijk gewend ben.
zie als voorbeeld de bijlage.
zie als voorbeeld de bijlage.