materiaaloverzicht verbeteren

• HAJ
  • Auteur
Lees meer

materiaaloverzicht verbeteren

30 aug 2018 12:41 - 30 aug 2018 12:44
Geacht forum,
Een tijd geleden deed het forumlid rjkoku op 12-3-2010 een optie om de materiaalbestanden onder te verdelen in mappen. Ik kan daar helaas niets meer van terugvinden maar heb de betreffende vraag als materiaal.zip hierbij gevoegd. Kunt u mij zeggen of dit inderdaad mogelijk is, want het is een prettige optie. Was ook benieuwd naar de reacties hierop en hoe betreffend forumlid mij zou kunnen helpen.

Bijlage:

Bestandsnaam: materiaal.zip
Bestandsgrootte:109 KB

Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
Hennie

Bijlagen:

Laatst bewerkt 30 aug 2018 12:44 door HAJ.

Lees meer

Re: materiaaloverzicht verbeteren

30 aug 2018 14:22
De weergave op het Tabblad Persoon zou wat mij betreft geen verbetering zijn, immers de ruimte is zeer beperkt en zodra er meer foto's zijn zou men toch moeten scrollen.
Ik zou het eerder vinden in het maken van een Bonusrapport, dat alle foto's van een persoon op een rijtje zet. Dan heb je alles in één oogopslag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Lees meer

30 aug 2018 17:54
Dag Hennie,
Aangezien de zip niet te openen is moet ik gissen.
Helpt www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Tips.htm punt 25 misschien

Lees meer

30 aug 2018 19:33 - 30 aug 2018 19:37
Hennie,
Heb nu gezien wat gevraagd wordt. Naar mijn bescheiden mening vraagt dit teveel schermruimte om naast het hoofdscherm ook nog andere vensters open te hebben, zoals personenlijst en andere vensters EN deze gelijktijdig zichtbaar te hebben naast het hoofdscherm. Hierbij ga ik er van uit dat de gemiddelde gebruiker één enkel beeldscherm gebruikt.

Komt nog bij dat dit dan een verplichte mappenindeling vraagt die nu, voor het merendeel van de gebruikers, alleen met heel veel voor hen overbodig werk, nu achteraf niet meer te realiseren is.

O ja: waar komen dan de onderschriften ?
Laatst bewerkt 30 aug 2018 19:37 door Ruud de Ruiter.

• HAJ
  • Auteur
Lees meer

02 sep 2018 14:59
Han en Ruud
Dank u beiden zeer voor uw reacties.
Met vriendelijke groet,
Hennie

• HAJ
  • Auteur
Lees meer

02 sep 2018 15:36 - 02 sep 2018 16:00
Beste Ruud,
Ik heb het wel kunnen uitpakken en dan verschijnt er een *.png bestand omdat dit bestand kleiner was dan de maximaal toelaatbare grootte van de bijlage. Daarop is een schermafdruk gemaakt van het tabblad "persoon", het rechtervak (waar je bestanden kunt koppelen) dat in aanvang leeg is 6 vensters te zien met de namen: foto's, advertenties, documenten en daaronder prenten, video's en diversen. Van dat ene grote vlak zijn 6 subvakjes gemaakt met bijbehoren opties (zoals publiceren of niet). Ik hoop het zo een beetje in beeld te hebben gebracht en verduidelijkt. Dit bericht moet toch ergens terug te vinden zijn in uw archief. Het is van 12-3-2010 18:56 Vriendelijke groet.
Hennie
Laatst bewerkt 02 sep 2018 16:00 door HAJ.

Gemaakt door Kunena