- Bedankjes 0
herstellen invoerfout
- Daan Hazekamp
- Auteur
Lees minder
Lees meer
herstellen invoerfout
21 apr 2019 14:50
Hoe kan ik een neef uit het gezinsscherm van een broer verwijderen?
Ik zie geen fouten -noch in het invoerscherm van de neef, noch in dat van zijn broer.
Als U mij kunt helpen, dan alvast bedankt
Ik zie geen fouten -noch in het invoerscherm van de neef, noch in dat van zijn broer.
Als U mij kunt helpen, dan alvast bedankt
- Han Kortekaas
-
Re: herstellen invoerfout
21 apr 2019 15:19
Als ik het goed begrijp dan zijn de neef "en zijn broer " beide gekoppeld aan dezelfde ouders. Het zogenaamde 'Gezin"blok geeft alle leden weer van de persoon in het hoofdvenster, dus eigenlijk de kinderen van de ouders in het OUDER blok. M.a.w., er is niets fout.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Daan Hazekamp
- Daan Hazekamp
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 apr 2019 15:38
Bedankt voor het snelle antwoord, maar ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Zowel de neef als de broer zijn gekoppeld aan de broer alsof het een van de ouder is.Ik heb waarschijnlijk begon met aldfaer een invoerfout gemaakt en wil die nu herstellen. Ik kan iedere hulp daarbij gebruiken
- Evert
21 apr 2019 16:41
Daan,
In dat geval zou ik zeggen:
beide loskoppelen van de ouders en daarna opnieuw, maar nu elk aan de juiste ouders koppelen.
Of als er 1 van de 2 al aan de juiste ouders gekoppeld is.
Die laten staan en alleen de ander loskoppelen en die dan koppelen aan de juiste ouders.
In dat geval zou ik zeggen:
beide loskoppelen van de ouders en daarna opnieuw, maar nu elk aan de juiste ouders koppelen.
Of als er 1 van de 2 al aan de juiste ouders gekoppeld is.
Die laten staan en alleen de ander loskoppelen en die dan koppelen aan de juiste ouders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Daan Hazekamp