- Bedankjes 0
Niet gekoppelde afbeeldingen vinden
- Ton Beltzer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Niet gekoppelde afbeeldingen vinden
04 mei 2019 12:26
Geacht Forum
Ik weet dat er in mijn Materiaalmap dubbele afbeeldingen staan. AdMad is er niet meer. Is er een eenvoudige manier om de niet gekoppelde bestanden in de Materiaalmap te vinden? Handmatig zoeken met >19000 afbeeldingen is wat onhandig.
Ton Beltzer
Ik weet dat er in mijn Materiaalmap dubbele afbeeldingen staan. AdMad is er niet meer. Is er een eenvoudige manier om de niet gekoppelde bestanden in de Materiaalmap te vinden? Handmatig zoeken met >19000 afbeeldingen is wat onhandig.
Ton Beltzer
- Han Kortekaas
-
Re: Niet gekoppelde afbeeldingen vinden
04 mei 2019 14:28
Kijk eens in de Bonus rapporten rubriek Materiaal naar het sjabloon Materiaalanalyse
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ton Beltzer
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- Ton Beltzer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 mei 2019 10:20
Ik werk met Windows 10. In Aldfaer kan nu geen VK met materiaal meer worden gemaakt.
Werkt Aldmat dan nog wel???
En zo ja, maakt het wat uit of ik Bonusrapporten Materiaalinspectie gebruikt of Aldmat?
Ton Beltzer
Werkt Aldmat dan nog wel???
En zo ja, maakt het wat uit of ik Bonusrapporten Materiaalinspectie gebruikt of Aldmat?
Ton Beltzer
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
05 mei 2019 10:40Toch wel, maar niet automatisch. Voor een handmatige veiliheidskopie, zie instellingen.Ton Beltzer schreef : ....In Aldfaer kan nu geen VK met materiaal meer worden gemaakt...
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 mei 2019 12:47 - 05 mei 2019 12:49Ton Beltzer schreef : Werkt Aldmat dan nog wel???
Uw eerste stap is AldMat 2.0.2a down-loaden en installeren.
U heeft geen VK meer nodig om AldMat te draaien, dat heb ik in de nieuwe versie aangepast.
Lees daarom eerst de handleiding van AldMat twee punt nul, daarin staat precies welke handelingen u moet doen om eea op te starten. Komt u er niet uit, neem dan contact met me op via het e-mailadres dat op AldMat site vermeldt staat.
Laatst bewerkt 05 mei 2019 12:49 door Francke.