- Bedankjes 0
materiaal uitsluiten van publicatie op basis van zoektermen
- Guido van Harten
- Auteur
Lees minder
Lees meer
materiaal uitsluiten van publicatie op basis van zoektermen
11 mei 2019 20:47
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om op basis van een zoekopdracht personen te selecteren waaraan materiaal is gekoppeld met daarin de naam "persoonskaart". Deze kaarten wil ik nl. uitsluiten van publicatie. Ik zie binnen Aldfaer niet.
Ik dacht nog dit eventueel te bereiken via een gedcom-export en -import; maar dan rijst de vraag: welke tag?
Het alternatief is dan: zoeken naar de tekst "persoonskaart" en handmatig bij al deze documenten het vinkje bij "Publiceren" weghalen.
Wie heeft er nog een tip?
Vriendelijke groet,
Guido
Ik dacht nog dit eventueel te bereiken via een gedcom-export en -import; maar dan rijst de vraag: welke tag?
Het alternatief is dan: zoeken naar de tekst "persoonskaart" en handmatig bij al deze documenten het vinkje bij "Publiceren" weghalen.
Wie heeft er nog een tip?
Vriendelijke groet,
Guido
- Hans Weggemans
-
Re: materiaal uitsluiten van publicatie op basis van zoektermen
11 mei 2019 22:08
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten
- Guido van Harten
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 mei 2019 11:22
Beste Hans,
Nee, dit had ik nog niet geprobeerd. Inmiddels wel, maar dan moet ik nog steeds alle schermen van deze personen openen om publicatie van de PL te voorkomen.
Jammer dat het vinkje van Publiceren niet in de gedcom wordt opgeslagen.
Vriendelijke groet,
Guido
Nee, dit had ik nog niet geprobeerd. Inmiddels wel, maar dan moet ik nog steeds alle schermen van deze personen openen om publicatie van de PL te voorkomen.
Jammer dat het vinkje van Publiceren niet in de gedcom wordt opgeslagen.
Vriendelijke groet,
Guido
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 mei 2019 15:12
Dat zou een mooie uitbreiding in de Maateriaallijst zijn, een actie loslaten op de geselecteerde records. Wellicht komt die uitbreiding ooit.