- Bedankjes 1
Aanvinken indien persoonsfiche volledig is
- Van Hoeck Charlie
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aanvinken indien persoonsfiche volledig is
30 mei 2019 17:29
Aan het Aldfaerteam
Ergens in het programma zou ik willen kunnen aanduiden (bv via aanvinken) dat de gegevens over een bepaald persoon voor mij volledig is. Hierdoor zou ik een bv een export kunnen doen van nog niet afgewerkte fiches.
Misschien bestaat deze mogelijkheid al maar heb ik ze nog niet gevonden. Nu doe ik dat door "volledig" als notitie in tabblad diversen te plaatsen.
Bedankt
Charlie
Ergens in het programma zou ik willen kunnen aanduiden (bv via aanvinken) dat de gegevens over een bepaald persoon voor mij volledig is. Hierdoor zou ik een bv een export kunnen doen van nog niet afgewerkte fiches.
Misschien bestaat deze mogelijkheid al maar heb ik ze nog niet gevonden. Nu doe ik dat door "volledig" als notitie in tabblad diversen te plaatsen.
Bedankt
Charlie
- Evert
Re: Aanvinken indien persoonsfiche volledig is
30 mei 2019 17:43
Charlie,
Wat denk je van de tab: Diversen/uitzoeken.
Die gebruik ik daar voor.
Het is geen: aanvinken volledig.
Maar omgekeerd.
Als er geen v staat is het dus compleet.
Wat denk je van de tab: Diversen/uitzoeken.
Die gebruik ik daar voor.
Het is geen: aanvinken volledig.
Maar omgekeerd.
Als er geen v staat is het dus compleet.
- Van Hoeck Charlie
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
30 mei 2019 17:59
Evert
Dit lijkt me geen slecht idee!
Bedankt
Charlie
Dit lijkt me geen slecht idee!
Bedankt
Charlie
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
30 mei 2019 18:38
Aanvullend:
Een overzicht van de onvolledige personen, lees vinken in Diversen/uitzoeken, kan gemaakt worden met het bonustapport Uitzoeken > Diverse uitzoeken. Andere mogelijkheden om ontbrekende data te zoeken vind je ook in bonus > Uitzoeken.
Een overzicht van de onvolledige personen, lees vinken in Diversen/uitzoeken, kan gemaakt worden met het bonustapport Uitzoeken > Diverse uitzoeken. Andere mogelijkheden om ontbrekende data te zoeken vind je ook in bonus > Uitzoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Van Hoeck Charlie