- Bedankjes 0
vertaaltabel
- Cor Weerts
Lees minder
Lees meer
Re: vertaaltabel
08 mrt 2021 13:41
Ik heb zojuist de bonusrapporten geïnstalleerd maar in het menu Extra vind ik nog steeds geen submap Taal.
Hoe kan dit ?
Want ik vind het irritant dat ik steeds de foutmelding krijg bij het openen van Aldfaer.
Cor
Hoe kan dit ?
Want ik vind het irritant dat ik steeds de foutmelding krijg bij het openen van Aldfaer.
Cor
- J.Tegelaar
08 mrt 2021 13:52
Foutmelding blijft komen.
Deze melding gemeld bij Ziggo. Probleem zit niet bij hen. Dus bij Aldfaer of anders bij Windows. Klacht bij Ziggo ingediend over deze gang van zaken
Ziggo verwijst mij weer door naar de leverancier van hun beveiligingsprogramma (F-Secure).
Deze melding gemeld bij Ziggo. Probleem zit niet bij hen. Dus bij Aldfaer of anders bij Windows. Klacht bij Ziggo ingediend over deze gang van zaken
Ziggo verwijst mij weer door naar de leverancier van hun beveiligingsprogramma (F-Secure).
- Han Kortekaas
-
08 mrt 2021 13:55
Tegelaar
u kunt ongetwijfeld de firewall F_secure openen en dan bij de Instellingen aangeven dat Aldfaer een vertrouwd programma is.
u kunt ongetwijfeld de firewall F_secure openen en dan bij de Instellingen aangeven dat Aldfaer een vertrouwd programma is.
- Han Kortekaas
-
08 mrt 2021 13:57
Cor,
kunt u wel de Bonusrapporten onder Tonen > Rapporten > Overige rapporten zien en eentje getest?
kunt u wel de Bonusrapporten onder Tonen > Rapporten > Overige rapporten zien en eentje getest?
- J.Tegelaar
08 mrt 2021 14:15
F-Secure maakt deel uit van mijn Ziggo. Kan nergens iets openen laat staan aanpassen
- Chris de Rijk
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 mrt 2021 14:20
net als mijnheer Cor geïnstalleerd en krijg nog steeds foutmelding. Een rapport getest CBG versie en krijg foutmelding
groet
Chris
groet
Chris
- Han Kortekaas
-
- Han Kortekaas
-
08 mrt 2021 15:19
Tegelaar,
heeft u wel eens aan Ziggo helpdesk gevraagd hoe men in F_secure een nieuw programma als 'veilig ' kan worden bestempeld? Als ik google naar ziggo firewall krijg ik toch aardig wat berichten.
Maar kijk eens of het artikeltje 'vertaaltabel' bij u soelaas biedt.
heeft u wel eens aan Ziggo helpdesk gevraagd hoe men in F_secure een nieuw programma als 'veilig ' kan worden bestempeld? Als ik google naar ziggo firewall krijg ik toch aardig wat berichten.
Maar kijk eens of het artikeltje 'vertaaltabel' bij u soelaas biedt.
- Douwe Visser
-
Re: Taal Vertaaltabel.atr
08 mrt 2021 15:22
Han,
Ik heb keuze C uitgevoerd.
Kreeg vervolgens na het opstarten van Aldfaer een leeg scherm en kon geen stamboom. meer openen. Heb vervolgens de laatste veiligheidscode terug gezet en kan weer verder.
De melding is vertaaltabel is inderdaad verdwenen. De stamboom heeft nu de naam Douwe Visser_202101151428. Dat is de naam van de veiligheidscode. Hoe kan ik deze naam wijzigen?
Ik heb keuze C uitgevoerd.
Kreeg vervolgens na het opstarten van Aldfaer een leeg scherm en kon geen stamboom. meer openen. Heb vervolgens de laatste veiligheidscode terug gezet en kan weer verder.
De melding is vertaaltabel is inderdaad verdwenen. De stamboom heeft nu de naam Douwe Visser_202101151428. Dat is de naam van de veiligheidscode. Hoe kan ik deze naam wijzigen?
- J.Tegelaar
08 mrt 2021 15:32 - 08 mrt 2021 15:33
Heer Kortekaas,
Van Ziggo kan men niet veel verwachten.
Het artikel Vertaaltabel heeft inderdaad resultaat opgeleverd.
Een ieder die heeft gereageerd op dit probleem: BEDANKT
Met vr.gr..
koost
Van Ziggo kan men niet veel verwachten.
Het artikel Vertaaltabel heeft inderdaad resultaat opgeleverd.
Een ieder die heeft gereageerd op dit probleem: BEDANKT
Met vr.gr..
koost
Laatst bewerkt 08 mrt 2021 15:33 door J.Tegelaar.
- Han Kortekaas
-
08 mrt 2021 15:40 - 08 mrt 2021 15:40
Douwe,
met Menu > Zoek Aldfaer bestanden worden alle oude stambomen toch getoond? Een VK terugzetten is overbodig.
Het weghalen van het datumstempel gaat gewoon door deze stamboom met 'Opslaan als' de naam in te korten.
met Menu > Zoek Aldfaer bestanden worden alle oude stambomen toch getoond? Een VK terugzetten is overbodig.
Het weghalen van het datumstempel gaat gewoon door deze stamboom met 'Opslaan als' de naam in te korten.
Laatst bewerkt 08 mrt 2021 15:40 door Han Kortekaas.
- Douwe Visser
-
08 mrt 2021 15:50
Dat had ik ook gedacht.
Zag wel stambomen die nog in oudere versies waren gemaakt, maar de laatste kon ik niet openen. Niettemin is het met mijn VK wel gelukt en kan ik weer verder. Ik ga de naam wijzigen met Opslaan als".
Hartelijk dank voor je support
Zag wel stambomen die nog in oudere versies waren gemaakt, maar de laatste kon ik niet openen. Niettemin is het met mijn VK wel gelukt en kan ik weer verder. Ik ga de naam wijzigen met Opslaan als".
Hartelijk dank voor je support