- Bedankjes 0
Schermweergave niet juist
- Abrahamse
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Schermweergave niet juist
13 feb 2024 16:12
Goede middag,
Ik heb al mijn Aldfaer data aan iemand anders gegeven. Gaat allemaal goed, behalve de weergave op zijn scherm.
Zie bijgevoegd plaatje. Wat moet hij doen/ aanpassen om e.e.a. goed weer gegeven te krijgen?
met vr. groet,
Hugo P. Abra hamse
Ik heb al mijn Aldfaer data aan iemand anders gegeven. Gaat allemaal goed, behalve de weergave op zijn scherm.
Zie bijgevoegd plaatje. Wat moet hij doen/ aanpassen om e.e.a. goed weer gegeven te krijgen?
met vr. groet,
Hugo P. Abra hamse
- Abrahamse
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Schermweergave niet juist
14 feb 2024 19:25
Het gaat hier om het beeldscherm van een laptop, de Acer Aspire E5-575.
Dit is al een oud beestje, kan niet juist weergeven soms hiermee samenhangen?
Dit is al een oud beestje, kan niet juist weergeven soms hiermee samenhangen?
- Han Kortekaas
-
14 feb 2024 23:40
Wat ik zie is denk ik de weergave van een deelpagina, opgeroepen via Edge en dan buiten Aldfaer om.
Wat alleen kan is dat de indexpagina wordt gestart
Ik vermoed dat u dus rapport-uitvoer heeft doorgestuurd en niet Aldfaer aldaar geïnstalleerd heeft.
Wat alleen kan is dat de indexpagina wordt gestart
Ik vermoed dat u dus rapport-uitvoer heeft doorgestuurd en niet Aldfaer aldaar geïnstalleerd heeft.
- Abrahamse
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
16 feb 2024 13:37
Uw conclusie is juist.
Moet ik hieruit afleiden dat het niet mogelijk is om, vanuit mijn actieve Aldfaer een grafisch overzicht te produceren, want ik daarna opsla (op mijn PC) en vervolgens als overzicht aan iemand anders toestuur?
Dat laatste zou dan kunnen betekenen dat de andere persoon verplicht is om Aldfaer te installeren, terwijl het die persoon alleen maar gaat om een overzicht van de stamboom te hebben..
Of is hier een alternatieve ("work around") oplossing mogelijk?
Moet ik hieruit afleiden dat het niet mogelijk is om, vanuit mijn actieve Aldfaer een grafisch overzicht te produceren, want ik daarna opsla (op mijn PC) en vervolgens als overzicht aan iemand anders toestuur?
Dat laatste zou dan kunnen betekenen dat de andere persoon verplicht is om Aldfaer te installeren, terwijl het die persoon alleen maar gaat om een overzicht van de stamboom te hebben..
Of is hier een alternatieve ("work around") oplossing mogelijk?
- Han Kortekaas
-
16 feb 2024 13:53
als u het rapport opslaat op uw PC in een aparte map dan ziet u dat er meerdere bestanden in die map zitten. U moet dus alles doorsturen zodat met de juiste index begonnen kan worden.
- Abrahamse
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
16 feb 2024 17:26
Als u de bestanden: index.html, aldfaergrapic.css, etc. bedoelt, die heeft hij inderdaad in één mapje van mij gehad.
Dat zou dan in principe dan juist zijn, alleen de realiteit leert anders.
Dat zou dan in principe dan juist zijn, alleen de realiteit leert anders.