rapporten en grafische parentelen enz. verschijnen niet meer in mijn browser.

Lees meer

Re: rapporten en grafische parentelen enz. verschijnen niet meer in mijn browser.

09 apr 2024 20:18
misschien handiger om een keer via Teamviewer op die pc te bekijken wat er mis is... ??

Lees meer

Re: rapporten en grafische parentelen enz. verschijnen niet meer in mijn browser.

09 apr 2024 21:16
J.Brouwer,

Het vermoede is dat het rapport dat wordt weergegeven niet zichtbaar is omdat deze klein wordt weergegeven achter de Taakbalk.
Indien dit het geval is dan kun je via Venters zien dat daar wordt aangegeven dat er nog een rapport staat indien dit het geval is 
Plaats de muisaanwijzer op de taakbalk en houdt de linkermuisknop ingedrukt en plaats deze naar boven.
Ga nu naar venster en open het rapport klik vervolgens op Maximaliseren en verplaats nu de Taalbalk weer naar onderen.

Nu moeten de rapporten weer getoond worden op de manier die Aldfaer als standaard heeft en is ook weer de blauwe bol weer beschikbaar en kun via de standaard browser het rapport ook tonen.

Lees meer

11 apr 2024 14:10
Desktop windows 10

Lees meer

11 apr 2024 14:12
MS Edge verandert niets.

Gemaakt door Kunena