Groep maken

Lees meer

Groep maken

04 sep 2024 17:47 - 04 sep 2024 17:55
Vraag, in mijn stamboom zijn diverse  personen die gehuwd zijn met de identieke familienaam van de partner, voor de periode van vóór 1900 is dit geen probleem, die kon ik al plaatsen, probleem is na 1900 - 1910. Heb al 93  ' groepen ' samengesteld die perfekt werken en overzicht geven, omdat je op ' huwelijken ' niet kan sorteren, vraag ik mij af of het mogelijk zou zijn om een ' groep ' te defineren die de partners met dezelde familienaam in huwelijk of relatie kan uitfilteren, heb al uren zitten zoeken hoe ik de ' voorwaarden ' moet samenstellen doch lukt me niet.
Iemand die kan helpen of een idee heeft ,
Dank bij voorbaat, vriendelijke groeten.
WILLE R.
Laatst bewerkt 04 sep 2024 17:55 door WILLE Roland.

Lees meer

Re: Groep maken

04 sep 2024 23:33
Wille,
dat kan niet met een Groep.
Stuur mij een mailtje voor nader contact.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

06 sep 2024 15:21
De Bonusrapport > Uitzoeken > Zoek relaties was een afdoende lijst om gelijknamige echtgenoten te vinden, mits de familienaam bekend is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

03 jan 2025 17:02
Geweldig! Ook bij mij bestond deze informatiebehoefte (vanwege een controle op bestaande groepen) voor een selectie of filtering op dit soort huwelijken. Eerst handmatig zitten zoeken/prutsen, maar nu blijkt toch mooi dat ik er één van de vijf huwelijken toch had gemist. Dank voor deze tip over het bonusrapport cq zoekfunctionaliteit "zoek relaties".

Gemaakt door Kunena