- Bedankjes 0
Aldfaer gegevens en programma + foto's samen op een DVD/ USB-stick?
- Abrahamse
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer gegevens en programma + foto's samen op een DVD/ USB-stick?
07 sep 2024 19:39
Goedenavond,
Ik werk met Aldfaer op mijn laptop (C-drive) geïnstalleerd.
De gevonden informatie en foto's zou ik graag zodanig op een DVD/ USB-stick willen onderbrengen, dat anderen, deze gegevensdragers benuttend, de stamboom direct kunnen bekijken.Is dit de één of andere manier mogelijk?
Ik werk met Aldfaer op mijn laptop (C-drive) geïnstalleerd.
De gevonden informatie en foto's zou ik graag zodanig op een DVD/ USB-stick willen onderbrengen, dat anderen, deze gegevensdragers benuttend, de stamboom direct kunnen bekijken.Is dit de één of andere manier mogelijk?
- Ruud de Ruiter
-
Re: Aldfaer gegevens en programma + foto's samen op een DVD/ USB-stick?
07 sep 2024 21:06 - 07 sep 2024 21:12
DVD is niet mogelijk
USB is mogelijk maar je dient dan een vaste drive letter aan de stick toe te wijzen en eerst dan de installatie uit te voeren.
Nadeel: iedere andere gebruiker kan dan aan het bestand sleutelen en er dus verschillende bestanden met verschillend materiaal ontstaan.
Ter info: ik werk met Aldfaer programma en bestanden op een externe schijf met vaste drive letter op 2 computers. Maar ik ben de enige gebruiker en derhalve bestaat het nadeel niet
USB is mogelijk maar je dient dan een vaste drive letter aan de stick toe te wijzen en eerst dan de installatie uit te voeren.
Nadeel: iedere andere gebruiker kan dan aan het bestand sleutelen en er dus verschillende bestanden met verschillend materiaal ontstaan.
Ter info: ik werk met Aldfaer programma en bestanden op een externe schijf met vaste drive letter op 2 computers. Maar ik ben de enige gebruiker en derhalve bestaat het nadeel niet
Laatst bewerkt 07 sep 2024 21:12 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Abrahamse
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
Re: Aldfaer gegevens en programma + foto's samen op een DVD/ USB-stick?
07 sep 2024 21:48
Met het bonus rapport Maak Aldfear CD kan een rapport gemaakt worden dat geschikt is om op een dvd dan wel op usb stick tezetten. Zonder dat de gebruiker Aldfaer nodig is. Zie de uitgebreide help van het rapport.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Abrahamse