- Bedankjes 0
Import Gedcom My Heritage
- Kim Elshoff
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Import Gedcom My Heritage
14 okt 2024 13:19 - 14 okt 2024 13:25
Hoe krijg ik een gedcom bestandje van My Heritage goed in Aldfaer? Ik heb nu een bestand geimporteerd maar krijg allemaal foutcodes. Bij alle personen staan foutcodes. Om alle 400 personen met de hand te gaan veranderen lijkt me ook wel veel werk. Ook neemt hij niet alle gegevens goed over. Geb. dat. / overl. dat. / trouw datum enz enz. Hoe krijg ik dit wel goed?
Groet,
Kim
Groet,
Kim
Laatst bewerkt 14 okt 2024 13:25 door Kim Elshoff.
- Han Kortekaas
-
Re: Import Gedcom My Heritage
14 okt 2024 13:56
Om te beginnen stuurt MH allemaal 'eigen tags' mee die zij nodig hebben voor eigen doeleinden. Bij de import van de gedcom moet dan ook geen vink staan bij "opnemen in notitie of opmerking".
Daarnaast komt het nogal eens voor dat de regels in het gedcom bestand niet met een nummer maar met html of afgebroken html beginnen. Die situatie moet helaas regel voor regel aangepast worden.
Als u wilt dan kunt u dat bestand naar mijn adres sturen. Klik aan de linkerkant op 'Lees maar' voor het e-mailadres.
Daarnaast komt het nogal eens voor dat de regels in het gedcom bestand niet met een nummer maar met html of afgebroken html beginnen. Die situatie moet helaas regel voor regel aangepast worden.
Als u wilt dan kunt u dat bestand naar mijn adres sturen. Klik aan de linkerkant op 'Lees maar' voor het e-mailadres.
- Kim Elshoff
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Import Gedcom My Heritage
14 okt 2024 15:04
Goedemiddag,
Bedankt voor uw snelle antwoord. Ik heb u een mailtje gestuurd.
Groet,
Kim
Bedankt voor uw snelle antwoord. Ik heb u een mailtje gestuurd.
Groet,
Kim