$aldfaer1 wordt niet vervangen in rapporten

Lees meer

$aldfaer1 wordt niet vervangen in rapporten

15 okt 2024 16:04 - 15 okt 2024 16:07
Ik heb een probleem met het genereren van een standaard persoonskaart. In de zin dat ik heb aangegeven dat ik feiten wil vermelden op deze persoonskaart. In het programma zelf heb ik bij de content van het feit HTML tags gebruikt. Deze worden fout geinterpreteerd: de "<" krijgt zijn equvalent & l t ; . Dat is natuurlijk niet de bedoeling want dan werkt de link niet meer. Verder is het ook zo dat bij het tonen van de feiten in Aldfaer zelf, deze linken perfect werken inclusief het vervangen van de placeholder $aldfaer1, die de juiste locatie bevat van het materiaal dat in folders en files zit.

Ik kan hier geen filmpje uploaden dus publiceer ik het filmpje op mijn site. Gelieve hier naar te kijken om te zien welke instellingen ik allemaal gedaan heb om dit werkend te krijgen in aldfaer, maar niet werkend te krijgen in de geexporteerde rapporten. Dit is een experiment om eerst uit te zoeken wat er fout ging want na de update van 10 naar 11 werken de links in aldfaer zelf ook al niet meer. (Mogelijks te maken met het feit dat mijn gegevens met het origineel op ONEdrive stonden). Met dit experiment staat alle info op mijn persoonlijke C schiijf.

artizen.be/aldfaer/Schermopname%202024-1...20154445%20-%20X.mp4  
Laatst bewerkt 15 okt 2024 16:07 door Steven.

Lees meer

Re: $aldfaer1 wordt niet vervangen in rapporten

15 okt 2024 16:52 - 15 okt 2024 16:59
Steven,

De de Tag $Aldfaer1 is niet niet juist dit moet met Hoofdletters $ALDFAER1 en dit geld ook voor 2 t/m 4
Verder dient gebruik gemaakt te worden van de html tag <nt></nt> om de html tags te onderdrukken in de rapport uitvoer.
Als voorbeeld <nt><a href="$ALDFAER1meije.jpg" onclick="this.target='_blank'">Meije test $ALDFAER1</a></nt>
De $ALDFAERn tags worden in Aldafer11 op dit moment niet ondersteund zie  ook deze melding.
In Aldfaer versie 10 moet het goed gaan.

Laatst bewerkt 15 okt 2024 16:59 door Meije van Slageren. Reden: om de html tags te onderdrukken in de rapport uitvoer.

Lees meer

Re: $aldfaer1 wordt niet vervangen in rapporten

16 okt 2024 06:06
Zie ook mijn post #50787

Gemaakt door Kunena