Weergave mogelijk dubbele personen – Niet dubbel – niet tonen keuze

Lees meer

Weergave mogelijk dubbele personen – Niet dubbel – niet tonen keuze

16 okt 2024 15:42
Als men het zoeken naar mogelijk dubbele personen gebruikt worden in de lijst van resultaten ook die personen getoond die reeds als “geen dubbelen” gemarkeerd zijn. Het resultaat kan zijn, of liever “is” dat de lijst een grote hoeveelheid van “geen dubbelen” toont. Zodanig dat die melding de overgrote meerderheid van de getoonde resultaten is. 
  Je moet dus door die lijst “wandelen” om de personen met de melding “mogelijke dubbele personen” te vinden. De lijst zoals getoond had een 15-tal van die meldingen. Is het daarom niet beter om een instelling te hebben teneinde niet dubbele personen van weergave in de resultatenlijst uit te sluiten? 
 Noot: Ik ben al meerdere dagen bezig om mijn bestand te controleren op ”Mogelijk dubbele personen”. Een controle die ik in het verleden al handmatig had uitgevoerd met o.a. het zetten van de vink: uitsluiten van controle. Om deze nu te kunnen controleren moet je dus de vink “Controleer ook van controle uitgesloten personen” zetten met het gevolg van een waslijst van resultaten.Vandaar mijn wens

Lees meer

Re: Weergave mogelijk dubbele personen – Niet dubbel – niet tonen keuze

17 okt 2024 12:28 - 17 okt 2024 12:31
Heb een nieuwe controle, inclusief niet tonen personen, gedaan
Resultaat 428 vermeldingen waarvan 7 mogelijk dubbele vermeldingen (die geen dubbelen waren)
Maar ik moest wel al die 428 vermeldingen bekijken om die 7 mogelijk dubbelen te vinden
Het percentage was 81%
Laatst bewerkt 17 okt 2024 12:31 door Ruud de Ruiter. Reden: 81%

Gemaakt door Kunena