- Bedankjes 0
Personenoverzicht verschijnt niet
- Albert Allema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Personenoverzicht verschijnt niet
28 okt 2024 21:02
Sinds de nieuwe versie 11 gebeurt er niets als ik het personenoverzicht probeer te openen. Niet via ctrl shift p, en ook niet via Tonen > Personenoverzicht. Waar kan dit aan liggen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Personenoverzicht verschijnt niet
29 okt 2024 00:21
De personenlijst is mogelijk reeds geopend en geminimaliseerd. Kijk of de personenlijst in de lijst voorkomt bij menu 'Venster'.
- Albert Allema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 okt 2024 09:14
Hij staat inderdaad in de lijst bij Venster. Maar ook als ik daar dan op klik gebeurt er niets. En ook sluiten en opnieuw opstarten van Aldfaer helpt niet.
- Han Kortekaas
-
29 okt 2024 10:31
De Personenlijst staat waarschijnlijk geminimaliseerd op de werkbalk. Probeer eens de F11 toets.
- Albert Allema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 okt 2024 10:43
Met F11 wordt het Aldfaer hoofdscherm kleiner tot de helft van mijn beeldscherm, maar geen personenoverzicht te zien.
Ook door op het logo op de taakbalk te klikken wordt Aldfaer geminimaliseerd, maar geen personenoverzicht te zien.
Ook door op het logo op de taakbalk te klikken wordt Aldfaer geminimaliseerd, maar geen personenoverzicht te zien.
- Paul Kallenberg
29 okt 2024 10:50
Albert,
Probeer eens SHIFT + F11
Paul
Probeer eens SHIFT + F11
Paul
- Albert Allema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 okt 2024 12:50
Dat geeft exact hetzelfde resultaat als gewoon f11, dus het hoofdscherm wordt kleiner maar nog steeds geen personenoverzicht te zien.
- Albert Allema
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 okt 2024 12:51
Maar nu ik nu nog eens via Venster : Personenoverzicht klik komt hij plotseling wel te voorschijn. Geen idee waarom, maar ik zie hem nu weer. Hopelijk blijft dat zo
- Ruud de Ruiter
-
30 okt 2024 09:12 - 30 okt 2024 09:13
No error, but you have minimized the window by clicking de "minus" in the topbar of the persons list.
In the taskbar do a mouse over the Aldfaer icon. This pops up a smal window of the hidden function. Just do a simple clic on the smal window showing the persons list.
In the taskbar do a mouse over the Aldfaer icon. This pops up a smal window of the hidden function. Just do a simple clic on the smal window showing the persons list.
Laatst bewerkt 30 okt 2024 09:13 door Ruud de Ruiter.
- Tom Maessen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 okt 2024 11:17
Beste Albert,
ik had met een andere toepassing hetzelfde voor een venster dat niet zichtbaar was en heb dit uiteindelijk kunnen terugvinden.
Indien u met een extentie van uw scherm werkt zou het mogelijk daaraan liggen
indien u inderdaad met meerdere schermen werkt kan u proberen door alle vensters enkel op het scherm van de PC te laten verschijnen:
Windowstoets-P --> PC sreen only
bij mij stond toen daar plots het verdwenen venster, hopelijk voor u ook
mvg
Tom
ik had met een andere toepassing hetzelfde voor een venster dat niet zichtbaar was en heb dit uiteindelijk kunnen terugvinden.
Indien u met een extentie van uw scherm werkt zou het mogelijk daaraan liggen
indien u inderdaad met meerdere schermen werkt kan u proberen door alle vensters enkel op het scherm van de PC te laten verschijnen:
Windowstoets-P --> PC sreen only
bij mij stond toen daar plots het verdwenen venster, hopelijk voor u ook
mvg
Tom