Personenlijst - Uitzoeken

Lees meer

Personenlijst - Uitzoeken

20 nov 2024 16:01
Het is me nu pas opgevallen:
In de laatste kolom van de Personenlijst staat bij iedere persoon GRKO, ongeacht of bij de persoon alle gegevens zijn ingevoerd en geverifiëerd en dus niets is aangevinkt bij de velden op het tabblad Diversen.
Of moet ik die gevallen het veld : Uitsluiten van controle aanvinken??
Wat doe ik fout?
BvD

Lees meer

Re: Personenlijst - Uitzoeken

20 nov 2024 17:49 - 20 nov 2024 17:51
Bekijk de Help eens; ga  naar de Personenlijst en klik op F1 Vervolgens het hoofdje 'Kolommen selecteren'
Laatst bewerkt 20 nov 2024 17:51 door Han Kortekaas.

Lees meer

22 nov 2024 17:00
Goedemiddag Han,

Hartelijk dank! 
Via jouw suggestie heb ik in de helpfunctie inderdaad kunnen lezen, dat één of meer van de letters GRKO vet gedrukt staan als met betrekking tot bijv. de Relatie de letter R vet staat vermeld. Ik zou het logischer hebben gevonden als bij personen voor wie niets meer uitgezocht moet worden de kolom "Uitzoeken" leeg gelaten zou worden. Op die manier valt het veel meer op dat nog aanvullen onderzoek nodig is. Je zou kunnen denken aan een sorteermogelijkheid voor die personen waar één of meer items nog uitgezocht moet worden en die in een eigen rapport op te nemen, zodat je niet hoeft te zoeken naar vetgedrukte letters, die bij mij op het scherm niet echt opvallen.
Hoe dan ook: ik weet nu hoe de programmatuur nu werkt.

Lees meer

22 nov 2024 17:40
Harrie,
er is een rapport voorhanden die in één klap alle (of delen) personen lijst met nog uit te zoeken items, mits zelf door de gebruiker ingevuld.
Zie Bonus rapporten> Uitzoeken > Diversen uitzoeken.

Gemaakt door Kunena