- Bedankjes 0
persoonsgegevens weg na bestandsherstel
- Luc De Backer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
persoonsgegevens weg na bestandsherstel
12 jan 2025 22:05 - 12 jan 2025 22:11Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
Ik had een persoon dubbel in mijn stamboom
Iemand op fb raadde met aan bestandsreparatie te doen, heb ik dit fout gedaan of wat gemist? Waarschijnlijk wel want ik ben beide items kwijt.
Erger nog ook de familieleden in het verleden van deze persoon met dezelfde familienaam, haar kinderen hebben geen moeder meer en haar voourouders zijn foetsie.
Vreemd is vooral, als ik een veiligheidskopie open om de gegevens terug te plaatsen zijn haar gegevens daar ook verdwenen, zelfs een veiligheidskopie van half jaar geleden.
Ook in mijn laatste gemaakte gedcom met 40 personen minder is zij verdwenen.
Wat doe ik verkeerd, is er iemand in de buurt van Roeselare die mij kan helpen, of hier in het forum?
Ik kan werken MET een pc en een app maar er AAN werken, zolang het goed gaat ja maar als er problemen opkomen, aiaiai
ik heb geen pc ervaring, laaggeschoold maar probeer mijn plan te trekken maar nu ben ik efkes radeloos
Dit is een belangrijk persoon in mijn stamboom, is een pak werk en wss terug naar af om persoon per persoon uit die tak te controleren en aan te vullen voor ik alles terug heb.
Laatst bewerkt 12 jan 2025 22:11 door Luc De Backer. Reden: geen foto aanwezig
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: persoonsgegevens weg na bestandsherstel
12 jan 2025 22:53 - 12 jan 2025 22:55
Om dubbels te verwijderen/samnevoegen is geen bestandsherstel nodig. Aldfaer voorziet hiervoor een functie in menu Persoon > Samenvoegen.
Als de stamboom in OneDrive staat is het mogelijk dat het bestand beschadigd is. Zo ja, zal er niet veel anders zijn dan een veiligheidskopie terug te zetten.
Ik kan eventueel vanop afstand even meekijken via Teamviewer . Zo ja, klik op 'Lees meer' in de linker kolom en dan op het envelopje, voor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
Als de stamboom in OneDrive staat is het mogelijk dat het bestand beschadigd is. Zo ja, zal er niet veel anders zijn dan een veiligheidskopie terug te zetten.
Ik kan eventueel vanop afstand even meekijken via Teamviewer . Zo ja, klik op 'Lees meer' in de linker kolom en dan op het envelopje, voor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
Laatst bewerkt 12 jan 2025 22:55 door JayCee.
- Luc De Backer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: persoonsgegevens weg na bestandsherstel
21 jan 2025 11:01
hallo
ik ga dit later deze maand eens laten doen door u, maar heb nu pak problemen met internet en Proximus.
Eens dit opgelost is kom ik bij u terug
grtz Luc
ik ga dit later deze maand eens laten doen door u, maar heb nu pak problemen met internet en Proximus.
Eens dit opgelost is kom ik bij u terug
grtz Luc