- Bedankjes 0
Gezinsblad
- Rolf
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Gezinsblad
02 mrt 2025 12:28
Beste Helpdesk,
Mijn gezinsblad (in rapporten) blijft hangen in de groene balk. Zo van de een op andere dag kan het gezinsblad niet meer genereren.
Ik hoor graag hoe ik dit weer werkend kan kriijgen.
Met vriendelijke groet
Rolf Keur
Mijn gezinsblad (in rapporten) blijft hangen in de groene balk. Zo van de een op andere dag kan het gezinsblad niet meer genereren.
Ik hoor graag hoe ik dit weer werkend kan kriijgen.
Met vriendelijke groet
Rolf Keur
- Han Kortekaas
-
Re: Gezinsblad
02 mrt 2025 14:48
Kunt u dat gezinsblad ook bij een andere persoon proberen. Als dat wel lukt dan heeft u te maken met een foto met een
verkeerde extensie
.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
02 mrt 2025 18:42
Rolf,
In het voorbeeld van het hangen van het rapport wordt getoond Details>>
Klik hier op en er wordt een lijst gepresenteerd, indien daar zoals Han al heeft aangegeven verkeerde extensie zal dit getoond worden als foutmelding.
Indien je Aldfaer versie 11 gebruikt dan zal ook het foutieve bestand worden gegeven.
In het voorbeeld van het hangen van het rapport wordt getoond Details>>
Klik hier op en er wordt een lijst gepresenteerd, indien daar zoals Han al heeft aangegeven verkeerde extensie zal dit getoond worden als foutmelding.
Indien je Aldfaer versie 11 gebruikt dan zal ook het foutieve bestand worden gegeven.
- Rolf
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
02 mrt 2025 20:17
Beste,
Bij details, blijft ook de groene balk hangen. Er worden geen detaild gegenereerd.
met vriendlijker groet
Rolf Keur
Bij details, blijft ook de groene balk hangen. Er worden geen detaild gegenereerd.
met vriendlijker groet
Rolf Keur
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
04 mrt 2025 16:36
Rolf,
Start eens een ander rapport met de Ctrl toets ingedrukt te houden.
Wanneer het rapport klaar is zal de tekst verschijnen zoals deze ook wordt aangegeven in jou voorbeeld.
Klik nu op Details>>
Je moet nu zien de instellingen die nodig zijn voor het rapport. Daarna klik op OK om het aangemaakte rapport te zien.
Als dit zo is, dan ben ik benieuwd of hierna ook de informatie wordt weergegeven voor het gezinsblad met daarin een foutmelding.
Meije
Start eens een ander rapport met de Ctrl toets ingedrukt te houden.
Wanneer het rapport klaar is zal de tekst verschijnen zoals deze ook wordt aangegeven in jou voorbeeld.
Klik nu op Details>>
Je moet nu zien de instellingen die nodig zijn voor het rapport. Daarna klik op OK om het aangemaakte rapport te zien.
Als dit zo is, dan ben ik benieuwd of hierna ook de informatie wordt weergegeven voor het gezinsblad met daarin een foutmelding.
Meije