- Bedankjes 1
Overname van bestanden
- Leen Ketting
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Overname van bestanden
10 mrt 2025 15:52
Vanwege mijn leeftijd (90 jaar) stop ik met genealogie. Mijn interesse ging voornamelijk uit naar de familie Ketting in Nederland.. Al mijn gegevens heb ik vastgelegd in Aldfaer.
Is er iemand geinteresseerd om dit over te nemen?
Ik hoor het graag.
Leen
Is er iemand geinteresseerd om dit over te nemen?
Ik hoor het graag.
Leen
- Ruud de Ruiter
-
Re: Overname van bestanden
11 mrt 2025 07:33
Leen,
Begin met je bestand via een gedcom zonder materiaal op Geneanet te publiceren. Uiteraard zonder levende personen tenzij van hen toestemming voor publicatie is verkregen. Een dergelijke publicatie is gratis, met materiaal vraagt een abo. Publicatie op Family Search is ook gratis
Begin met je bestand via een gedcom zonder materiaal op Geneanet te publiceren. Uiteraard zonder levende personen tenzij van hen toestemming voor publicatie is verkregen. Een dergelijke publicatie is gratis, met materiaal vraagt een abo. Publicatie op Family Search is ook gratis
- Ruud de Ruiter
-
11 mrt 2025 16:42
Leen,
Aanvulling: blijft de vraag of iemand dit bestand wil overnemen. Hallo: "Ketting liefhebbers", meldt u.
En voeg in uw profiel uw e-mail adres toe, zonder dat is geen direct contact mogelijk
Ruud
Aanvulling: blijft de vraag of iemand dit bestand wil overnemen. Hallo: "Ketting liefhebbers", meldt u.
En voeg in uw profiel uw e-mail adres toe, zonder dat is geen direct contact mogelijk
Ruud
- Leen Ketting
- Auteur
13 mrt 2025 16:10
Dag Ruud,
Jouw idee lijkt me inderdaad beter, dan het geheel aan iemand over doen die aan genealogie doet.
ik heb inmiddels hierover contact opgenomen et Geneanet, dus dat komt hopelijk helemaal goed.
Bedankt voor je tip.
Groet,
Leen
Jouw idee lijkt me inderdaad beter, dan het geheel aan iemand over doen die aan genealogie doet.
ik heb inmiddels hierover contact opgenomen et Geneanet, dus dat komt hopelijk helemaal goed.
Bedankt voor je tip.
Groet,
Leen
- Ruud de Ruiter
-
14 mrt 2025 07:53
Leen,
Gebruik Gedcom versie 5.5.1, versie 7.0 lijkt nog niet "Geneanet rijp"
Sluit levende personen niet uit maar overweeg voor hen in Privacy instellingen: "Toon Naam".
Weliswaar niet 100% volgens de regels maar laat dat, gezien het doel, een ander een zorg zijn.
Afgezien dat mogelijk Geneanet dienaangaande "ingrijpt".
Vergeet niet eerst Menu > Stamboom > Controleer gegevens > Leeftijd > Volgende > 100 jaar > Markeer als overleden > Volgende uit te voeren.
Gebruik Gedcom versie 5.5.1, versie 7.0 lijkt nog niet "Geneanet rijp"
Sluit levende personen niet uit maar overweeg voor hen in Privacy instellingen: "Toon Naam".
Weliswaar niet 100% volgens de regels maar laat dat, gezien het doel, een ander een zorg zijn.
Afgezien dat mogelijk Geneanet dienaangaande "ingrijpt".
Vergeet niet eerst Menu > Stamboom > Controleer gegevens > Leeftijd > Volgende > 100 jaar > Markeer als overleden > Volgende uit te voeren.