Roepnaam

Lees meer

Roepnaam

17 mrt 2025 11:57
Jarenlang was ik blij met Geneaal (van Van Binsbergen) maar dat wordt door omstandigheden niet meer onderhouden. Een prima alternatief heb ik gevonden met Aldfaer dat grotendeels intuïtief ingevuld kan worden. Niet echter de roepnaam. Grok/X geeft weliswaar aanwijzingen maar die lijken verouderd.

Mijn vraag is of en zo ja, hoe een roepnaam kan worden vermeld. Ik trachtte dat te doen onder "Feiten" maar zie geen mogelijkheid?

Lees meer

Re: Roepnaam

17 mrt 2025 12:06
in het hoofdscherm na voornamen is de roepnaam in te vullen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rudolph Smits

Lees meer

17 mrt 2025 12:09
Dank voor uw reactie. Ik begrijp dan dat er geen aparte invulrubriek voor is.

Is er een mogelijkheid om naar de auteurs van Aldfaer een gebruikerswens te sturen? Bijvoorbeeld om de reeks "Feiten" met een optie "Roepnaam" aan te vullen?

Lees meer

17 mrt 2025 13:35 - 17 mrt 2025 13:36
Oei, verkeerde reactie! Ik begreep "toe te voegen aan de doopnaam", maar ik zie nu dat er - op mijn scherm bijna onzichtbaar - een aparte invulrubriek voor is. En inderdaad naast en áchter de doopnaam

Sorry, uw reactie was adequaat, mijn bedoelde wijzigingswens is bij deze ingetrokken!

Issue is wat mij betreft naar volle tevredenheid opgelost!
Laatst bewerkt 17 mrt 2025 13:36 door Rudolph Smits.

Lees meer

17 mrt 2025 17:11 - 17 mrt 2025 17:17
Rudolph,

Als je op een gegeven moment een vraag hebt over een invulveld of functie, gebruik de toets F1, dit opent een uitleg over het gebruik van het betreffende veld of functie

Gebruikerswens: een gerichte wens kan niet (meer) naar de ontwikkelaars gestuurd worden. Jaaaaren geleden was dat mogelijk, maar dat liep uit de hand. Zij observeren het forum en trekken daar hun conclusies uit of en wat een aanpassing verlangd.
Laatst bewerkt 17 mrt 2025 17:17 door Ruud de Ruiter. Reden: tikfoutje
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rudolph Smits

Gemaakt door Kunena