- Bedankjes 0
Sortering data
- Maarten Riedstra
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Sortering data
24 mrt 2025 15:27
Twee huwelijksdata zijn correct ingevuld. Bij export naar gedcom en vervolgens inlezen met ged4py komt de nieuwste als eerste tevoorschijn!
Hoe kan ik zorgen dat de data in de juiste volgorde in de .ged-file worden opgeslagen?
Hoe kan ik zorgen dat de data in de juiste volgorde in de .ged-file worden opgeslagen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Sortering data
24 mrt 2025 15:59
Als ik mij niet vergis gebruikt ged4py de versie 5.5.1 van gedcom. Conreoleer met welke versie uw gedcom export is uitgevoerd, en zonodig de versie aanpassen.
- Maarten Riedstra
-
Auteur
24 mrt 2025 16:43
Klopt.In de .ged file staat GEDC 7, maar de site die info geeft over 5.5 vs 7.0 wordt niets gezegd over data (zie
gedcom.io/migrate/#subn
)
- Han Kortekaas
-
24 mrt 2025 17:08
Maarten,
wat JayCee zegt is dat u de gedcom export vanuit Aldfaer met versie 5.5.1 moet doen. Zie onder Extra Instellingen > Gedcom!
wat JayCee zegt is dat u de gedcom export vanuit Aldfaer met versie 5.5.1 moet doen. Zie onder Extra Instellingen > Gedcom!
- Maarten Riedstra
-
Auteur
24 mrt 2025 21:41 - 24 mrt 2025 21:46
Heb ik gedaan, maakt geen verschil, zie schermopname, ook van Aldfaer scherm met juiste volgorde
Laatst bewerkt 24 mrt 2025 21:46 door Maarten Riedstra. Reden: Extra plaatje
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
- Maarten Riedstra
-
Auteur
26 mrt 2025 18:02
Vermoedelijk is het hele probleem ontstaan doordat het 1e kind uit het 2e huwelijk was geboren voor het 2e huwelijk tot stand kwam, maar later is geëcht.
Ik heb de koppelingen met alle kinderen en met beide moeders verwijderd van de persoon en toen in de goede volgorde en met de juiste data opnieuw aangemaakt.
Probleem opgelost!
Ik heb de koppelingen met alle kinderen en met beide moeders verwijderd van de persoon en toen in de goede volgorde en met de juiste data opnieuw aangemaakt.
Probleem opgelost!