- Bedankjes 0
Aldfaer beveiligen ?
- WILLE Roland
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer beveiligen ?
28 mrt 2025 19:47
Ik heb ' mogelijks ' een nogal ongewone vraag, werk al ong. 20 jaar met Aldfaer, heb in één bestand, de gegevens van mijn ouders, verzameld, dus ook hun ouders - grootouders ... enz + verwanten. in die zin heb ik nu een ' boompje ' van ruim 105.000 familie - leden - verwanten en voor ong. 1/3 van de personen documentatie ( akten ) voor ( de bloedverwanten ).
Ben alleenstaande ( ± 80 ) en als mij ' onverwacht ' iets overkomt, wil ik niet dat al mijn gegevens in ' verkeerde handen terechtkomen " ben wel in contact met een ' groep Familiekunde ' maar ?
Is er een mogelijkheid om , Aldfaer en mijn gegevens te beveiligen met een ' code - wachtwoord ' heb ik al voor Aldfaer, maar weet dat veel te achterhalen of te omzeilen is, kan het extra via Windows of ..?
Dank voor uw aandacht
Ben alleenstaande ( ± 80 ) en als mij ' onverwacht ' iets overkomt, wil ik niet dat al mijn gegevens in ' verkeerde handen terechtkomen " ben wel in contact met een ' groep Familiekunde ' maar ?
Is er een mogelijkheid om , Aldfaer en mijn gegevens te beveiligen met een ' code - wachtwoord ' heb ik al voor Aldfaer, maar weet dat veel te achterhalen of te omzeilen is, kan het extra via Windows of ..?
Dank voor uw aandacht
- Han Kortekaas
-
Re: Aldfaer beveiligen ?
29 mrt 2025 02:36
Aldfaer is een programma dat op een lokale PC staat, dus niet op het Internet. Aldfaer heeft niet zelf een wachtwoord.
Als u uw wachtwoord dat wordt gebruikt bij het starten van de PC aan niemand heeft gedeeld dan kan in principe ook niemand bij de gegevens.
Als u uw wachtwoord dat wordt gebruikt bij het starten van de PC aan niemand heeft gedeeld dan kan in principe ook niemand bij de gegevens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland