- Bedankjes 0
Bestand
- A.A.M. van Hout
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bestand
15 apr 2025 12:51
Sinds ik recentelijk mijn (gevraagde) donatie heb voldaan kan ik niet meer in mijn Aldfaerbestand.
- Han Kortekaas
-
Re: Bestand
15 apr 2025 14:14
Beste,
ik kan u verzekeren dat Aldfaer nimmer via bijvoorbeeld een email om een donatie vraagt; uitsluitend via deze website kunt u zelfstandig een vrijwillige donatie doen.
Wat doet u precies om uw stamboom te openen?
ik kan u verzekeren dat Aldfaer nimmer via bijvoorbeeld een email om een donatie vraagt; uitsluitend via deze website kunt u zelfstandig een vrijwillige donatie doen.
Wat doet u precies om uw stamboom te openen?
- A.A.M. van Hout
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
15 apr 2025 14:31
Na Bestanden etc. volgde (voor het eerst Donatie. Daarop geklikt en via de website betaald.
Daarna kwam ik er niet meer in.
Open normaal via de app op mijn beeldscherm. Ga dan direct naar de Hoofdpersoon (ben ikzelf) en ga werken in mijn bestand.
Daarna kwam ik er niet meer in.
Open normaal via de app op mijn beeldscherm. Ga dan direct naar de Hoofdpersoon (ben ikzelf) en ga werken in mijn bestand.
- Han Kortekaas
-
15 apr 2025 15:08 - 15 apr 2025 15:56
Als u via Aldfaer menu op de knop €Doneer! klikt dan wordt de website Aldfaerforum.nl geopend alwaar u een bedrag kunt doneren via iDeal aan ons account bij Mollie
Dit betaalproces staat volledig los van het lokale Aldfaer.exe en er is dus een andere invloed op uw Aldfaer op de PC.
Bij Mollie is op dit moment geen record aangetroffen van uw donatie.
Wat gebeurt er als u op de Aldfaer snelkoppeling op uw buroblad klikt?
Dit betaalproces staat volledig los van het lokale Aldfaer.exe en er is dus een andere invloed op uw Aldfaer op de PC.
Bij Mollie is op dit moment geen record aangetroffen van uw donatie.
Wat gebeurt er als u op de Aldfaer snelkoppeling op uw buroblad klikt?
Laatst bewerkt 15 apr 2025 15:56 door Han Kortekaas.
- A.A.M. van Hout
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Bestand niet kunnen openen
02 mei 2025 14:56
Inmiddels donatie gedaan en afgeschreven.
Ontvang na het openen het bericht: Dit bestand is gemaakt in een eerdere versie en kan niet automatisch worden geconverteerd.
Gebruik GEDCOM -import of converteer de stamboom via versie 10.1 (te vinden op http:/www.aldfaer.net)
Geprobeerd via GEDCOM, geen resultaat. Weet niet hoe te converteren via versie 10.1
Ontvang na het openen het bericht: Dit bestand is gemaakt in een eerdere versie en kan niet automatisch worden geconverteerd.
Gebruik GEDCOM -import of converteer de stamboom via versie 10.1 (te vinden op http:/www.aldfaer.net)
Geprobeerd via GEDCOM, geen resultaat. Weet niet hoe te converteren via versie 10.1
- Han Kortekaas
-
02 mei 2025 17:08
U heeft kennelijk recentelijk een update gedaan of een nieuwe installatie naar de laatste versie en bij het openen daarvan blijkt dat de stamboom die u wilt openen in een veel jongere versie is aangemaakt waardoor er een conversie nodig is.
Om het niet al te ingewikkeld te maken kunt u het stamboombestand (eindigend op *.aldf) naar mij sturen en ik zal e.e.a. even converteren.
Onder 'Meer lezen' kunt u mijn email adres vinden.
Om het niet al te ingewikkeld te maken kunt u het stamboombestand (eindigend op *.aldf) naar mij sturen en ik zal e.e.a. even converteren.
Onder 'Meer lezen' kunt u mijn email adres vinden.